×

Roger Federer a tenisz után a divatvilágban borzolja a kedélyeket

ENGLISH VERSION IS AVAILABLE
by
2020. 07. 10.

A húszszoros Grand Slam-torna győztes svájci teniszlegenda a zürich-i székhelyű On márkával együttműködve alkotta meg élete első, saját tervezésű lábbelijét.

Túl számos szponzori kollaboráción Roger Federer ezúttal saját nevét adta első cipőmárkájához, a THE ROGER Centre Court 0-Series névre keresztelt limitált kiadású tornacipő 2020. július 6-án, napra pontosan 17 évvel élete első Wimbledon győzelme után debütált.

A sztársportoló még tavaly csatlakozott az On csapatához, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy valami igazán egyedit alkosson. Nos, úgy tűnik, ez sikerült, hiszen az utánozhatatlan svájci precizitás és a botrányoktól és nagyképűségtől mentes sportoló eleganciája is visszaköszön a lábbelin, amit mi más ihletett volna, mint a tenisz?

Persze az egyedi számozással ellátott tornacipők nem a pályára szólnak, a teniszező szándéka kimondottan az volt, hogy a teniszcipők könnyed kényelmét átvezesse a mindennapi viseletbe. Az innovatív CloudTec technológiával készült talprész felel az extra kényelemért, és bár ezt nem mondanánk meg, valódi bőr helyett vegán verziót használtak a felsőrész megalkotásához.

A sportosan elegáns darabokat július elejétől 1000 darabos limitált példányszámban szerezhetik be a rajongók.

(Fotók: Juergen Teller)

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás