Tavaly Keanu Reeves erősítette a Saint Laurent férfi kollekcióját, idén pedig egy hozzá hasonlóan ikonikus név, Lenny Kravitz veszi át tőle a stafétát.
Elkészült a Saint Laurent divatház 2020 ősz/tél kampánya, melynek a most 56 éves, ám még mindig csúcsformában lévő Lenny Kravitz lett az arca. Lenny saját bevallása szerint is hiperaktív, mindig csinálnia kell valamit, egyszerűen képtelen sokáig egy helyben ülni s mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az, hogy a koronavírus okozta kényszerpihenő befejeztével rögtön új albummal jelentkezik, melyről az első nóta, a Ride már ki is került a közönséghez. Ha nem jön közbe ez a fránya világjárvány akkor akár élőben is meghallgathattuk volna a legendás rockert, hiszen a VOLT fesztivál kiemelt résztvevőjeként nálunk is fellépett volna. Így azonban be kell érnünk a zenehallgatással és a reménnyel, hogy jövőre talán bepótolja elmaradt magyarországi koncertjét. Jó hír, hogy addig is nézegethetjük őt a magazinok hasábjain, talpig Saint Laurentbe burkolva.
https://www.instagram.com/p/CB48WmwCetR/?utm_source=ig_web_copy_link
A cég művészeti vezetője, Anthony Vaccarello szerint Kravitz-hoz abszolút passzolnak az új kollekció tökéletesen szabott nadrágjai, mintás selyemingei, elegáns szövetzakói.
A már megszokott fekete-fehér képeket most is a zseniális brit fotós David Sims készítette. Az ő nevéhez fűződnek a márka korábbi kampányainak képei is. Külön érdekesség, hogy Lenny Kravitz lánya, a vadóc Zoe Kravitz már többször is képviselte a céget.
https://www.instagram.com/p/BiALP6lHUub/?utm_source=ig_web_copy_link
Úgy tűnik a Saint Laurent cuccok a Kravitz-családban maradnak, ám ebben az esetben nem „apáról fiúra” szállnak a hagyományok, hanem inkább fordítva.
(Fotók: David Sims)