A LUSH a Digital Detox Day alkalmával szeptember 5-én arra buzdít, hogy egy teljes napra felejtsük el az elektronikus kütyüket. Te hogy állsz a kérdéssel?
Valljuk be, kütyüink nélkül egyre nehezebben oldjuk meg az életünket. Ez persze rendben van, hiszen az internet és az okosteló nagyban megkönnyíti a mindennapjainkat, de az a függési kategória, amit az utóbbi időben globálisan produkálunk, kezd kicsit betegessé válni, és a mentális egészségre sincs túl jó hatással.
Éppen ezért a LUSH most szombaton digitális detoxot hirdet: a kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a social media mentális egészségre tett esetleges negatív hatásaira, és arra biztassa a felhasználókat, hogy egészségesebb kapcsolatot építsenek ki ezekkel a felületekkel és az elektronikus eszközeikkel. Mert valljuk be, az bizony nem normális, ha ötpercenként csekkoljuk a kijelzőt, vagy ha agyvérzés közeli állapotba kerülünk attól, amikor észrevesszük, hogy öt százalékon van a teló, de töltő sehol.
https://www.instagram.com/p/CEj2IgUn3gz/
A kampányt a mentális egészséggel foglalkozó #IAMWHOLE kezdeményezéssel és Zoe Sugg-gal, a Zoella alapítójával közösen szervezik, az eseményre pedig egy hangulatjavító, limitált kiadású fürdőbombát is terveztek annak érdekében, hogy száz százalékos legyen a relaxáció. A narancsvirág, neroli, mimóza, gardénia és levendula tökéletes mixtúrája virágos, mégis friss illatot alkot, amivel nem lesz nehéz megtalálni a belső béke szigetét, további különlegessége pedig, hogy a belőle származó bevételeket a mentális egészségért dolgozó, kisebb szervezetek támogatására fordítják.
https://www.instagram.com/p/CEmL6j2gz15/
Tudj meg többet a Digital Detox Dayről és arról, hogy hogyan vehetsz részt rajta!
Nos, készen állsz a megtisztulásra?