Amikor két iparág szakértője összefog, ott ritkán csalódunk az eredményben! Főleg, ha egy francia divatházról és egy legendás skót whiskymárkáról van szó.
Mert mi másra is vágyhatnánk így péntek délután, mint egy 15 éves whiskyt rejtő dizájnerüvegre? Vágyaink beteljesítve, hiszen a Balmain x Chivas XV névre keresztelt kollekció pontosan erről szól! Az együttműködés keretein belül a két egyedülálló palackot a Chivas Regal munkatársai és Olivier Rousteing, a Balmain kreatív igazgatója együtt tervezték, és míg az egyikből mindössze 200, a másik üvegből 2000 darab készült, gyaníthatóan egyikből sem fog a raktáron maradni.
Csakúgy, mint a Balmain, a Chivas is mindig a legmagasabb normákat követte, egyik ház sem félt soha a határok feszegetésétől és az elavult szokásoktól való elszakadástól. Azok, akik már ismerik a Balmain univerzumot, egyből felismerik a brand kézjegyét az üvegeken.
Nyilatkozta Olivier Rousteing, és jól tudjuk, miről beszél! A címkéket az általa minden kollekcióban szívesen használt és elegánsan alkalmazott arany csillogású láncok díszítik, amelyek az üvegeken pont annyira mutatnak jól, mint a ruhákon.
Amikor ezt a szemet gyönyörködtető ékszert beiktattam a kollekciókba, a lázadó és egyszerre befogadó Balmain-szellemiséget fogalmaztam meg vele, amely a dac és a merészség szimbólumaként is szolgált. Ez az, amit a Chivas és a Balmain is ünnepel. ”
Leanne Banks, a Pernod Ricard marketingigazgatója is lelkesen beszélt a kollaborációról: „Izgatottan várjuk, hogy itt, az Egyesült Királyságban piacra dobjuk a Balmain x Chivas XV limitált kiadását, mivel mindkét márka újradefiniálja, mit jelent luxusmárkának lenni a saját iparágukban.”
Az együttműködéshez természetesen készült egy szupermenő kampányfilm is, de ami a lényeg: a szóban forgó italok október 5-én kerülnek a boltokba, a 200-as kollekció darabjaihoz 217, a 2000 darabos üvegekhez pedig 104 dollárért juthatunk hozzá.
Cheers!