Őzek, nyulak, erdők, gyermeki csínytalanság és ártatlanság egy végtelenül kedves kampányban. Walt Disney, fel van adva a lecke!
Az olasz divatház legújabb, 2020 Pre-Fall kollekciója a So Deer To Me címet kapta (Ami szívemnek kedves – egy szójátékkal, a kedves helyett egy betűcserével az őz szóval). A lookbook és az imázsvideó helyszíne egy varázslatosan szép és békés erdő, amit akár Magyarországon is teljesen el tudnánk képzelni.
Szereplői a modellek mellett az erdő apróbb állatai: nyulak, őzek, békák, sünök, baglyok, kacsák, mókusok és borzok, akik vidáman játszanak a fiatalokkal az erdő ölén álló régi játszótéren. Ahogy a színes, bohém, merész és vidám ruhák is, úgy az egész kampány hangulata azt sugallja:
élvezzük az élet egyszerű örömeit, legyünk képesek újra gyermekien felhőtlenek és pajkosak lenni, tudjunk játszani és szeretni olyan nyíltsággal és kedvességgel, ahogy gyerekként tettük.
Az egész kampány annyira kedvesen tündérmesei, hogy egészen elvarázsolódtunk – Lee Hazlewood és Nancy Sinatra 1967-es Some Velvet Morning-jánál pedig nem is lehetett volna tökéletesebb a zeneválasztás a videóhoz.
A kampányvideóért Alasdair McLellan rendező, valamint Alessandro Michele és Christopher Simmond művészeti vezető felelt. A So Deer To Me kampányhoz a Gucci a The Lion’s Share Fund-dal kötött partnerséget, amely egy veszélyeztetett állatokat mentő szervezet – a divatház minden alkalommal médiabevételének fél százalékát utalja a szerveztnek, ha egy reklámban állatok szerepelnek.
Gyönyörű lookbook és imázsfilm, ebben a sokszor elég sötét fellegekkel tarkított időszakban csodálatos felüdülés a kampányból áradó vidámság és ártatlanság.
(Fotók: Gucci)