Az egyéniség ünneplésének jegyében szupermodellek helyett zenészekkel és színészekkel mutatja be a Chanel a nyári napszemüvegkollekció legmenőbb darabjait.
A francia divatház a 2020-as nyári kampányához öt olyan hírességet választott, akik megtestesítik mindazt, amit a márka képvisel: stílust, egyediséget és szépséget, vagyis olyan értékeket, amelyek sosem mennek ki a divatból.
A kampány elsődleges arca a divatházzal már régebb óta kollaboráló, beskatulyázhatatlan Pharrell Williams, de nemcsak ő színesíti az előadóművészek palettáját.
(Fotók: © Chanel)
A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.