Pharrell Williams az arca a Chanel 2020-as napszemüvegkollekciójának
ENGLISH VERSION IS AVAILABLE
Az egyéniség ünneplésének jegyében szupermodellek helyett zenészekkel és színészekkel mutatja be a Chanel a nyári napszemüvegkollekció legmenőbb darabjait.
A francia divatház a 2020-as nyári kampányához öt olyan hírességet választott, akik megtestesítik mindazt, amit a márka képvisel: stílust, egyediséget és szépséget, vagyis olyan értékeket, amelyek sosem mennek ki a divatból.
A kampány elsődleges arca a divatházzal már régebb óta kollaboráló, beskatulyázhatatlan Pharrell Williams, de nemcsak ő színesíti az előadóművészek palettáját.
Az énekes mellett a nemzetközi vonalat erősíti Margaret Qualley amerikai színésznő és a belga énekesnő, Angéle, akik mellett természetesen a franciák is helyet kaptak Isabelle Adjani színésznő és Sébastien Tellier személyében. Őket kapta lencsevégre a zseniális Karim Sadli, szigorúan fekete-fehérben, ezzel is kidomborítva a Chanel utánozhatatlan stílusát. A kampány a kollekció darabjai közül öt különböző stílusú napszemüveget mutat be, amelyek mind a márka eleganciájával lettek megalkotva: a színek adottak, a részletekben pedig minden egyes darabnál fel lehet fedezni a Chanel tipikus márkajegyeit.
(Fotók: © Chanel)