×

A Gucci legújabb kampányában magukat stylingolták és fotózták a modellek

ENGLISH VERSION IS AVAILABLE
by
2020. 07. 31.

Az elgondolástól a megvalósításig egészen formabontó a The Ritual kampány, amitől igazán illik egyrészt a divatházhoz, másrészt 2020-hoz is. 

A Gucci 2020 őszi-téli kampánya a The Ritual címet kapta, amelyben egy új és bátor koncepciót próbál ki a divatház: a modellek maguknak választják ki a ruhájukat, maguk felelnek a sminkért és hajért, valamint saját maguk is készítik el a fotókat a kampányba.

Úgy döntöttem, hogy most a ruhák fognak a modellek házaiba utazni; azokhoz a karakterekhez, akik évek óta elmesélői a történeteimnek és akiket kifejezetten egyediségükért válogattam ki egyenként

– mesél a koncepcióról a Gucci kreatívigazgatója, Alessandro Michele.

A kampány ötlete egyrészt nagyon is adja magát idén, amikor a karanténidőszak miatt minden eddiginél több időt töltöttünk az otthonainkban – de nem csupán ez áll az ötlet mögött. A kollekció maga is szeretné kiforgatni a divatbemutatók rituáléját:

a backstage kapja a főszerepet, a háttérben dolgozó stylistok, fodrászok, sminkesek, öltöztetők, varrónők – a divatért takarásban dolgozók.

A kampány emellett szintén bátorítja a modelleket, hogy a divatház által már hosszú ideje képviselt egyediséget is kifejezzék.

Megkértem a modelleket, hogy mutassák meg, hogyan látják magukat; tárják fel a róluk szóló költészetet. Arra bátorítottam őket, hogy játszanak, hogy improvizáljanak az életükkel.

Ez az energia érződik is a nagyon natúr kampányfotókon: a változatos fotókon a modelleket az ágyuktól kezdve a kertjükön át a futószalagig vagy a kismacskájukkal együtt mindenféle helyzetben láthatjuk.

Most jött el az idő, hogy megmutassuk, milyen erősek is az emberek. Az emberség ideája. A divat: emberség. Emberek vagyunk: te, én, mi mindannyian. Ők is emberek. Van valami nagyon erőteljes a divatban, amit most fedezünk fel és ezidáig nem volt róla tudomásunk. Lehet, hogy éreztük, de sosem volt lehetőségünk úgy elmondani, ahogyan most kifejezzük.

És ezt a kampányt láttad már?

Down-szindrómás tinédzser modell a Gucci legújabb kampányarca – FashionStreetOnline.hu

A Gucci Beauty valaha volt legtöbb szívecskét hozó Instagram-bejegyzése lett a négy nappal ezelőtt megjelent, legújabb kampányfotó, melyen a Down-szindrómás Ellie Goldstein látható. A csillogó és színes Gucci ruhákban pózoló modell a divatház beauty-termékét, a L’Obscur szempillaspirált reklámozza. A Gucci kreatívigazgatója, Alessandro Michele azt a fotóst választotta, aki megnyerte Instagramon a #theguccibeautyglitch versenyt: ő David PD Hyde.

(Kreatívigazgató: Alessandro Michele, művészeti vezető: Christopher Simmonds, Fotók, rendezés, haj, smink, styling: modellek)

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás