×

Mindenki jótékonykodásból vett részt a Valentino legújabb kampányában

ENGLISH VERSION IS AVAILABLE
by
2020. 08. 5.

Nincs már kampány cél nélkül. Pont ezért nem is lepődünk meg azon, hogy a Valentino cég Empathy elnevezésű 2020-as kampányának főszereplője is a jótékonykodás, no meg egy táska. Nem is akármilyen!

Ebben az akcióban olyan nagy nevek vettek részt, mint Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell, Christy Turlington, Laetitia Casta, Laura Dern, Frances McDormand, Adut Akech, Rosy De Palma vagy Victtoria Ceretti. A modellek és színésznők mindegyike ugyanazt a táskát népszerűsíti szerte a világban, a kampány pedig az Empathy címet kapta ezzel is utalva az elmúlt nehéz időszakra.

A kezdeményezés sikerét mutatja, hogy a neves olasz divatház az akció keretein belül egymillió eurót adományozott a római Lazzaro Spallanzani kórháznak, mely kiemelten csak a koronavírusos beteg ellátásával foglakozott.

A felkérésnek minden sztár örömmel eleget tett úgy, mindezért semmilyen fizetségben nem részesültek. Bravó hölgyek!

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás