Valószínűleg a Guccinak is annyira hiányzik az utazás, hogy már mindenbe belemegy. Az amerikai kültérisport-márka és az olasz luxusház együttműködésének ötlete elsőre ugyanis furcsának tűnhet, tekintve hogy célközönségük nem is állhatna messzebb egymástól: az időjárás viszontagságait tűrő nomád kempingező és a kotűrt hordó felső tízezer eddig nem beszéltek közös nyelvet. Eddig.
Az időzítés mindenesetre nem is lehetett volna jobb, ugyanis a globális lezárási intézkedések során egyre többen kirándulnak a természetben, azok is, akik eddig luxushotelekhez voltak szokva. Vagyis a kollaborálás bár elsőre szokatlan, valójában nagyon is időszerű. A kollekció női és férfi ruhadarabokat, hálózsákokat, sátrakat és kiegészítőket is tartalmaz, az ehhez készült kampányvideó pedig egyenesen a hetvenes évekbe repít bennünket.
Bár még mindig nem látjuk magunk előtt azt a bizonyos réteget, amely ezeket a darabokat hordani fogja, de a Gucci előző – Deer to Me – kampányával és ezzel a kollaborációval számunkra bebizonyította, hogy igenis természetkompatibilis!
Apropó, kempingezés! Hogy mondják angolul, hogy „Gyere Bodri kutyám, szedd a sátorfádat?” – „Come on my dog Bodri, let’s go camping szerkó!” (by Diána)
Köszönjük.