Bátor választás egy majd 150 éves francia divatház kampányához egy a csúcsot és a süllyesztőt is megjárt celebet választani, de az eredmény egész jó lett, Paris Hiltonnak ezt az arcát még tényleg nem láttuk!
Úgy tűnik, a Lanvin, pontosabban Bruno Sialelli kreatív igazgató is az úgynevezett Y2K-szindrómában szenved. A fogalom, ami egyébként az ezredforduló számítástechnikai hisztije volt, azóta átvitt értelemben is kiválóan funckiónál, például amikor valaki elképesztő módon visszavágyódik azokba az időkbe. Ami mondjuk totál érthető, hiszen a kilencvenes évek vége és kétezres évek eleje több szempontból is szenzációs volt, mint azt a mai harmincasok nagyon jól tudják. A most 33 éves Sialelli pedig tudja, mi kell a népnek. Miután a divatház őszi kampányvideójában Gwen Stefani 2004-es agyonhallgatott slágerét, a Rich Girlt alakította át Lanvinesre, a tavaszi kampányhoz a kétezres évek ikonikus, híres-hírhedt személyiségét, Paris Hiltont választotta.
https://www.youtube.com/watch?v=e9p9Q1qhr0Y
A kreatív igazgató elmondta, tisztában van választása merészségével, de kiállt amellett, hogy
a celeb tagadhatatlanul a kilencvenes évek végének egyik legnagyobb ikonja volt flitteres ruháival, hóna alá csapott kiskutyájával és megbotránkoztató, üres és abszolút vállalt gazdagságával együtt.
Nem mellesleg a celeb kifejezésnek is Paris Hilton adott értelmet, amit azóta is használ a világ a nem a tehetségükkel hírnevet szerző, mégis körülrajongott hírességeknek, amit egy évtizeddel később a Kardashian lányok fejlesztettek tökélyre. Visszatérve a kampányra, a kreatív igazgató Paris egy eddig még nem ismert arcát szerette volna megmutatni, ami nyilván nem volt egyszerű, de végül csak sikerült neki.
A tavaly októberben bemutatott 2021-es tavaszi-nyári kollekció darabjaiban feszítő Paris szintén rajongással beszélt az együttműködésről, állítása szerint simán magáévá tudta tenni a Lanvin által közvetíteni kívánt életérzést, de tiszteletét is lerótta az alapító, Jeanne Lanvin előtt, aki egy pici kis boltból épített egy 130 év múltán is remekül működő, elismert divatbirodalmat.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A fotók tényleg tükrözik a Lanvin örök eleganciáját, a hagyomány és a kortárs glamúr keveredése pedig kifejezetten jól áll a modellnek: egy olyan nőt látunk, akit az 1950-es évek New York-i társadalma ihletett. A tökéletes megjelenés olyan klasszikusokkal érvényesül, mint a V-nyakú ruha, a fekete trench és a bordó bőrkabát, és amit a maxiszemüveg mellett szemet gyönyörködtető ékszerek egészítenek ki.
(Photos: Courtesy of Lanvin)