×

7 szuperhíresség 7 szuperbrandje, amiért megvesznek a fiatalok (is)

ENGLISH VERSION IS AVAILABLE
by
2021. 07. 15.

A celebek és influenszerek aranykorában nem kell ahhoz évtizedes professzionális múlt, hogy egy márka sikeres legyen, elég, ha van egy vaskos követőtáborod valamelyik social media-felületen. Persze a hosszú távú sikerhez még számukra is elengedhetetlen a minőség, egy jól megfogalmazott és következetesen véghez vitt küldetés, és persze nem árt, ha mindeközben a jótékonykodás is terítéken van. 

Ha saját brandet akarnánk indítani, a legnagyobb dilemmánk valószínúleg az lenne, hogyan lesz sikeres és népszerű. Ez általában zsákbamacska, nem tudhatjuk, hogy melyik négymilliomodik szájfénymárka fog kitűnni a többi közül, vagy milyen márkájú bikinit fog mindenki hordani a nyáron. Vannak viszont, akik és akiknek a márkája jelentős előnyt élvez az akár több évtizedes múlttal és tapasztalattal rendelkező versenytársaikkal szemben. Hogy mire gondolok? Íme hét híresség, akiknek csak ki kellett lépniük a piacra, hogy imádják őket a fiatalok (is)!

Rihanna és a Fenty Beauty

Zenei, divat- és szépségikon – kivel mással kezdhetnénk a sort, mint Rihannával, aki (akkor még) kevésbé ismert vezetékneve alatt létrehozta az első, inkluzivitásra törekvő szépségmárkát, betömve egy régóta tátongó piaci rést azzal a céllal, hogy szenvedélye és önkifejezésének elsődleges eszköze, a SMINK mindenki (és tényleg mindenki) játékszere lehessen. Kicsit sok a szuperlatívusz, de Robyn Rihanna Fenty tényleg élő példája annak, hogy a tehetségnek nincs műfaja. A Fenty Beauty a valaha látott legszélesebb alapozó-palettával vált híressé, és a folyton megújulásra törekvő és a nők igényeit szem előtt tartó brand sikere azóta is töretlen.

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Kylie Jenner és a Kylie Cosmetics

Bár Rihanna volt az első, talán a legtöbbek által ismert celeb-márka akkor is a Kylie Cosmetics, amely 2015 novemberében indult útjára, és azóta az egyik legnépszerűbb brand a fiatalok körében. A termékpaletta folyamatosan bővül, a sminkektől kezdve az illatgyertyán át az arclemosóig minden van, és mindent visznek, mint a cukrot. Nem véletlen, hogy 2020-ban a Forbes-lista élén volt, mint a  legfiatalabb self-made milliárdos. (Mondjuk a self-made ezzel a családi háttérrel kicsit erős, de ő legalább csinál valamit a valóságshow-szerepléseken kívül.)

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics) által megosztott bejegyzés

Kim Kardashian és a Skims

Habár gyakorlatilag az egész Kardashian-klán Kimnek köszönheti a hírnevét, neki különösen meg kellett küzdenie a pozitívabb közvéleményért (oké, túl nagy könnycseppeket azért nem fogunk elmorzsolni érte). Az ő sminkmárkája, a KKW Beauty is elég nagy népszerűségnek örvend, de Kim nem csak kozmetikumokat gyárt: a Skims ruha- de főképp fehérneműmárkával a Body Positivity-mozgalom gyakorlati élharcosa, hiszen a termékkínálat – a bugyiktól a pizsiken át az edzéscuccokig – minden testalkatra kiterjed . Erre egyébként tényleg büszke lehet!

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Millie Bobby Brown és a Florence By Mills

A Stranger Things sikerének köszönhetően az egyik főszereplő, Millie Bobby Brown igencsak belopta magát a fiatalabb korosztály szívébe, és mint ahogy rengetegen mások, ő is a saját sminkmárka mellett döntött. Nem túl kreatív, gondolhatnánk, de Florence By Mills minden korosztály igényeit kielégítő termékei, azok vidám és dizájnos csomagolása azonnal vásárlásra ösztönöz.

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

florence by mills (@florencebymills) által megosztott bejegyzés

Selena Gomez és a Rare Beauty

Selena Gomez a Rare Beautyt alapította meg 2020-ban. Első hallomásra azt gondolhatjuk, hogy a pandémia idején beindítani egy kétszázhatvanadik beauty brandet nem túl okos húzás, de ha jobban elmerülünk a honlapon, megállapíthatjuk: habár ez a vállalkozás is a sminkmárkák világát gyarapítja, mintha csak egy eszköz lenne arra, hogy Selena – aki bevallottan a saját nehézségeiből merített ihletett – egy elegáns és trendi megoldással segítse a hozzá hasonlókat. A honlap így nemcsak a webshopból áll, hanem közösséget épít és blogként is működik, amely a mentális egészség megőrzésével kapcsolatban tippekkel és tanácsokkal látja el az olvasókat. Nem mellesleg minden eladott termék árának egy százaléka különböző, a mentális egészséggel foglalkozó alapítványok számára adományozódik.

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Jeffree Star és a Jeffree Star Cosmetics

Jeffree Starról is valószínűleg már mindenki hallott, aki nézegeti az aktuális sztárpletykákat, főleg miután az internet népe összeboronálta Kanye Westtel. És bár Jeffree 2014-ben alapította meg a Jeffree Star Cosmetics-et, a pletykálkodás bizonyára jót tett az ismertségének (vajon ez volt a cél?), így a termékei mára ugyancsak felkerültek a fiatalok karácsonyi kívánságlistájára: az affektálás egyik királya a sminkeken kívül, ruhákat, kiegészítőket és egy csomó cuki, de egyébként nem túl hasznos dolgot is árul.

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jeffree Star Cosmetics (@jeffreestarcosmetics) által megosztott bejegyzés

Francesca Farago és a Farago the Label

Hogy a végére megszakítsuk a sminkmárkák hosszú-hosszú sorát, nézzük meg, hogy a Too Hot To Handle első évadának egyik sztárja, Francesca Farago mivel rukkolt elő, hogy a hirtelen jött hírnevéből pénzt teremtsen: a Farago The Label egy vegán fürdőruhamárka, ami bár még nem annyira ismert, mint a fent említett brandek, de már most – alig egy évvel a megalapítása után – nagy sikere van, ha csak az insta-követők számából indulunk ki. Mondjuk ez várható volt. 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Farago The Label👙♻️ (@faragothelabel) által megosztott bejegyzés

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás