Ha látnánk valahol, valószínűleg nem jönnénk rá egyből, hogy ez egy hangszóró, de az mindegy is, hiszen csodásan néz ki! És persze viszik, mint a cukrot.
Ha netán azt gondoltátok eddig, hogy válság van, de ha nem lenne, akkor sem sokan vennének kis teljesítményű dizájnhangszórót 2890 dollárért, akkor ki kell ábrándítanunk titeket: Michael Burke, a LV vezérigazgatója a WWD-nek adott interjújában elárulta, hogy csak a megjelenés napján több, mint háromezer darabot adtak el belőle. Összeadva már ez sem kis pénz, főleg, hogy ez csak az első nap, ráadásul a kütyüben a bluetooth-hangszóró maximum 100 dollárt kóstál. A többit (nyilván) a márkáért fizetjük, meg a logókért, ami meg minden pénzt megér, ugyebár.
View this post on Instagram
A helyzet azonban korántsem ennyire egyszerű, ugyanis a hangszoró valóban csodálatosan néz ki. A zenehallgatáson kívül például könyvnehezéknek, asztaldísznek, de fotók hátterébe is elsőrangú kiegészítő. Nézzétek, pedikűrösnél volt a kutyám, a háttérben meg véletlenül befigyel a 3000 dolláros LV-csoda! Véletlenül persze, és csak a széle.
Mert valószínűleg a márka kreatívjai a dizájnra picit nagyobb hangsúlyt fektettek, mint a funkcióra. Míg például ugyanis a Saint Laurent a hangtechnika-specialista Bang&Olufsennel karöltve dobott a piacra anno egy hangszórót, addig a LV megelégedett a Horizonnal. Ami nem is akkora probléma, hacsak ennyi pénzért a márkától nem várnánk el a legjobbat.
Azonban (ahogy a mellékelt ábra mutatja) egyedül vagyunk ezekkel az elvárásainkkal, mert a hangszórót viszik, mint a cukrot, és a jó hír, hogy Micheal Burke szerint ez még csak a kezdet! A divatház termékei egyre inkább túl fognak mutatni az öltözködésen, és nem nehéz kikövetkeztetni, hogy ha a Louis Vuittonnál így lesz, így lesz más high fashion márkák esetében is. Haute Couture-Tech? Nem is hangzik olyan rosszul, mint amennyire jól. Apropó, a hangszóró megvásárolható a Louis Vuitton oldalán, ha esetleg…
(Képek: COURTESY OF LOUIS VUITTON)