×

Beyoncé és Jay-Z a gyémántbizniszt is meghódította

ENGLISH VERSION IS AVAILABLE
by
2021. 08. 24.

A Tiffany & Co. a kortárs romantika legmeghatározóbb alakjait választotta legújabb márkanagykövetének, szerintük ugyanis nincs ikonikusabb pár, akik hitelesebben képviselhetik az ékszerház értékeit.

Így fogalmazott Alexandre Arnault, a luxusbrand kommunikációért felelős alelnöke az ABOUT LOVE kampány kapcsán, amelynek fotóit Mason Poole készítette Beyoncéről, aki abban a szolid 128,54 karátos gyémánttal a nyakában pózol, amelyet Audrey Hepburn az Álom luxuskivitelben című filmben, Lady Gaga pedig a 2019-es Oscar-gálán viselt. A 19. század egyik legdrágább ékkövére 1877-ben bukkantak Dél-Afrikában, amit a márka alapítója, Charles Lewis Tiffany gyorsan meg is vásárolt. 

A sztárpáros a szeptemberi Harper’s Bazaarban jelentette be a Tiffanyval való együttműködést, ami nem annyira meglepő azok után, hogy az LVMH-csoport nemrég az amerikai ékszercéget is felvásárolta, tavaly pedig jelentős részesedésre tett szert a Jay-Z tulajdonában lévő Armand de Brignac pezsgőmárkában is. Az együttműködés elsődleges célja nyilvánvalóan az eladások növelése, így nyilván nem véletlen, hogy a Tiffany először választott színesbőrű nagykövetet, ráadásul egyből kettőt. 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Beyoncé (@beyonce) által megosztott bejegyzés

És ha már Beyoncé, a kampányhoz természetesen egy kisfilm is készül az Álom luxuskivitelben tematikája alapján, amelynek legendás betétdalát az énekesnőtől hallhatjuk majd.