×

Valentino pulcsi mint oltási igazolás a UNICEF kedvéért

ENGLISH VERSION IS AVAILABLE
by
2021. 09. 23.

A Valentino továbbra is elkötelezett a koronavírus elleni küzdelemben, támogatva a UNICEF munkáját a vakcina forgalmazását és a minél szélesebb körben való terjesztését illetően. 

Ezért Pierpaolo Piccioli kreatív igazgató úgy döntött, készít gyorsan egy limitált kiadású pulóvert, amelyen természetesen a Valentino ikonikus logója díszeleg, a V azonban ezúttal nem kizárólag a márka identitását jelenti, hanem azt, hogy Vaccinated, vagyis beoltva. Az eladásokból származó nettó bevétel természetesen megy a UNICEF-nek, támogatva ezzel a szervezet munkáját a COVAX-programon belül, amelynek célja a Covid-19 tesztek, kezelések és vakcinák fejlesztésének, gyártásának és méltányos hozzáférésének felgyorsítása. A támogatás pedig elég jelentős lesz, ha azt vesszük, hogy egyetlen pulcsika 690 amerikai dollárba kerül.

A védőoltás lett a leghatékonyabb módja a járvány elleni globális küzdelemnek, amely egyúttal a mások iránti tisztelet és a társadalmi felelősség szimbóluma is. Nem bújhatunk el a szabad akarat fogalma mögé azzal, ha úgy döntünk, nem oltatjuk be magunkat. Sajnos nem minden ország rendelkezik azonos hozzáféréssel a vakcinákhoz, így ezzel az együttműködéssel a Valentino is szeretne hozzájárulni az UNICEF életmentő Covid-19 vakcinák terjesztésére irányuló erőfeszítéseiben

– írta a kollaborációt bejelentő instaposztban Pierpaolo Piccioli, a fotón pedig ő maga pózol a szóban forgó pulcsiban. 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Valentino (@maisonvalentino) által megosztott bejegyzés

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás