A Valentino továbbra is elkötelezett a koronavírus elleni küzdelemben, támogatva a UNICEF munkáját a vakcina forgalmazását és a minél szélesebb körben való terjesztését illetően.
Ezért Pierpaolo Piccioli kreatív igazgató úgy döntött, készít gyorsan egy limitált kiadású pulóvert, amelyen természetesen a Valentino ikonikus logója díszeleg, a V azonban ezúttal nem kizárólag a márka identitását jelenti, hanem azt, hogy Vaccinated, vagyis beoltva. Az eladásokból származó nettó bevétel természetesen megy a UNICEF-nek, támogatva ezzel a szervezet munkáját a COVAX-programon belül, amelynek célja a Covid-19 tesztek, kezelések és vakcinák fejlesztésének, gyártásának és méltányos hozzáférésének felgyorsítása. A támogatás pedig elég jelentős lesz, ha azt vesszük, hogy egyetlen pulcsika 690 amerikai dollárba kerül.
A védőoltás lett a leghatékonyabb módja a járvány elleni globális küzdelemnek, amely egyúttal a mások iránti tisztelet és a társadalmi felelősség szimbóluma is. Nem bújhatunk el a szabad akarat fogalma mögé azzal, ha úgy döntünk, nem oltatjuk be magunkat. Sajnos nem minden ország rendelkezik azonos hozzáféréssel a vakcinákhoz, így ezzel az együttműködéssel a Valentino is szeretne hozzájárulni az UNICEF életmentő Covid-19 vakcinák terjesztésére irányuló erőfeszítéseiben
– írta a kollaborációt bejelentő instaposztban Pierpaolo Piccioli, a fotón pedig ő maga pózol a szóban forgó pulcsiban.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon