Nem csak mi szerettünk bele Squid Game – magyar fordításban Nyerd meg az életed! – gyönyörű színésznőjébe, hanem az Adidas – és nem mellesleg a Louis Vuitton is – is, és már el is készült a kampány.
Míg az egész világ azt nézi, mi történik a hitelkárosultak koncentrációs táborában*, és a Netflix nem angol nyelvű (!) sorozata szépen lassan minden rekordot megdönt, addig az Adidas nem vesztegette az idejét és már le is csapott a főszereplő színésznőre, HoYeon Jung-ra.
View this post on Instagram
A 27 éves modell korábban szerepelt a dél-koreai Next topmodel-ben, ahol a negyedik helyen végzett, és már modellként is rengeteg neves márka arca volt, de a nemzetközi sikerre még picit várnia kellett. De hogy mindezt színésznőként, nulla színészi tapasztalattal sikerül elérnie egy koreaiul beszélő sorozatban, arra senki nem számított.
A mostanra 18 milliós instakövetővel büszkélkedő Jung tökéletes választásnak bizonyult a német sportszergyártó cég számára, és már ki is jött a kampányvideó. A bemutatott darabokat pedig egyértelműen a sorozat jelmezei – és főleg a 67-es versenyző – inspirálták.
Egyébként nem csak az Adidas, hanem maga a Netflix is meglátta a sorozat világának kiszélesítésében a lehetőséget, így a versenyzők ruháinak a másolatával saját ruházati vonalat is indított, aminek sikerére a közelgő Halloween a garancia. Arról pedig már ne is beszéljünk, hogy a film hatására 7800 (!) százalékos kiugrást mértek a Vans fehér belebújós cipőinek eladásainál. A Squid Game főszereplői ugyanis egy ilyen típusú cipőben láthatóak szinte végig a sorozatban.
S hogy ezt még fokozzuk, Miss Jung nélkül sem maradunk sokáig, 2021 októberétől ugyanis a Louis Vuitton globális nagyköveteként láthatjuk viszont.
(cover: models.com)
(*444.hu)