Nem ez az első alkalom, hogy a világ leghíresebb játékbabája egy high fashion branddel kollaborál, de az biztos, hogy az 50 darabos kapszulakollekció lesz az idei év egyik legnagyobb divatdurranása – amit jó korán el is lőttek –, csak hogy később legyen mit überelni!
Amint azt a kampányképek is hűen tükrözik, a Barbie és a Balmain egy kifejezetten multikulturális, befogadó és mindig örömteli világot teremtett ezzel a kollaborációval
– jegyezte meg Olivier Rousteing, a Balmain kreatív igazgatója, aki a tőle megszokott tehetséggel egy tökéletes hibridkollekciót hozott létre, ötvözve a két brand identitását. És ha már identitás, ami a színpalettát illeti, a pink – és csakis a pink – minden árnyalata terítékre került a halvány púderrózsaszíntól az élénk magentán át a bordóba hajló cékláig, de a színek mellett az ikonikus logók, minták és egyéb jellemző kiegészítők is igazodnak a márkahűség fogalmához, legyen szó mind a Balmain, mind a Barbie gyökereiről.
A kapszulakollekció összesen ötven, hangsúlyozottan uniszex terméket tartalmaz (bármennyire nehéz ezt elképzelni a pink tweedkosztüm nézegetése közben), de ha a Balmain mondja, akkor biztos úgy van. És ha mindez nem lenne elég, a virtuális világ és a digitális platformok kedvelői sem maradnak ki a jóból, hiszen a kollab során három virtuális modell (avatar) is született, akiket szintén fel lehet öltöztetni. Hurrá!
A Barbie és a Balmain együtt új fejezetet hoz létre a játék- és divatipar örökségében – összegezte az együttműködést Richard Dickson, a Mattel elnöke.
A Balmain x Barbie NFT-kre való licitálás január 11-én, kedden kezdődik a Mattel Creations honlapján. A valós kollekció nem sokkal később, január 13-án, csütörtökön jelenik meg a Balmain üzletekben, a Balmain honlapján és a Mattel Creations honlapján.