Hivatalosan is megérkezett az ősz a divat világába is! A napokban debütált a Charli XCX x H&M kollab, és az igazság az, hogy azóta sem bírunk másra gondolni!
Nem viccelek, amikor azt mondom, hogy ez az új együttműködés a nap összes órájában a gondolataim között van. A H&M erősségei közé tartozik a különböző nagy nevekkel való kollaboráció, és ezzel a legújabbal ismét csak ezt támasztották alá: megérkezett a Charli XCX x H&M kollab. Bordó, barna, fekete… Ezek a színek jellemzik a kollekciót, de természetesen ezek kiegészülnek lenge fazonokkal, bundákkal, állatmintákkal és még rengeteg más vagány darabbal.
Szerintem bátran kijelenthetjük, hogy 2024 Charli XCX éve. Legújabb albuma, a „brat” szinte tornádóként söpört végig a TikTokon, több száma is trending dal lett, és hála neki, megszületett a „brat summer” fogalma is. De ez pontosan mit is jelent? A gen Z körében röviden ennyit: bulizás, lime zöld és cool-girl aesthetic. Míg maga a „brat” szó általában a középiskolai szorongás érzéseit idézi fel, a „brat summer” a tökéletlenségek és a káosz elfogadásáról szól.
Mindezt csak azért tartottam fontosnak megemlíteni, hogy jobban megértsétek, miért pont az énekesnőt választotta a svéd márka erre a kollabra. Bár a „brat summer”-nek vége, mi tárt karokkal várjuk a „brat fall”-t is.
Ebben a szezonban a H&M teljes mértékben átadja magát a „brat” szellemnek a Charli XCX-szel közös, várva várt kapszulakollekcióval, amely tegnap debütált a Londoni Divathéten. Az alkalom megünneplésére az énekesnő egy rave partit rendezett, ahol Jamie xx és Sherelle is különleges produkcióval lepte meg a résztvevőket.
Az ifjúsági kultúra eklektikusságának és jellegzetes dizájnkódjainak ötvözéséről híres svéd márka nem meglepő, hogy az indie sleaze királynőjével lépett partnerségre.
A zene egy olyan terület, ahol a kísérletezés, az egyéniség és az érzék mindig is virágzott, így teljesen érthető, hogy a H&M tiszteleg a stílus, a hangzás és az önkifejezés metszéspontja előtt
– mondta Jörgen Andersson, a H&M kreatív igazgatója.
A Sam Rock fotós és Albert Moya rendező által tervezett őszi/téli 2024-es kampány látványvilága a kortárs divat, az egyéniség és az önkifejezés kereszteződését ünnepli. A kampányban a H&M legújabb ruhakölteményeiben olyan nagy neveket láthatunk, mint például Charli XCX, Lila Moss és Loli Bahia modellek, valamint Sage Elsesser és Okay Kaya zenészek.
A gazdag földszínek és a hűvös semleges színek kifinomult palettáján az őszi/téli kollekciót a kifinomult ruhatár alapdarabjai jellemzik. Az évtizedek során az öltözködési kódokat merészen újradefiniáló boxy kabátok és A vonalú, örök stílusú ruhák a vintage pompát idézik, míg a bőrnadrágok és a túlméretezett öltönykabátok a 90-es évek minimalista sikkjét elevenítik meg.
A korszak ihlette ruhadarabokon túl ez a kollekció is rengeteg őszi klasszikust tartalmaz, mint például a kötött mellényeket és a szoknyaruhákat. Ami a kiegészítőket illeti, a kollekció aranyozott ékszerei csillogóvá varázsolják a ruhakölteményt.
A kollekció szeptember 12-én debütált a hm.com oldalán. Én a helyetekben igyekeznék, mert már most rengeteg minden sold out!
Borítókép: H&M