A Banana Republic exkluzív kapszulakollekciót dobott a piacra, amelyet a White Lotus ihletett. Úgy tűnik, Mike White ikonikus sorozatáért tényleg az egész világ rajong.
A The White Lotus x Banana Republic kollekció a sorozat harmadik évadából merítve – amely ugye Thaiföldön játszódik – a kaland és az utazás szellemét ragadja meg a divaton keresztül. A limitált kiadású darabok a Banana Republic kézműves és történetmesélő örökségén keresztül közvetíti a sorozat jellegzetességeit. „Az utazásban gyökerező örökségünk egyezik A fehér lótusz világával, amelyet egy átgondoltan kidolgozott kollekcióval ünneplünk” – mondta Meena Anvary, a Banana Republic marketingvezetője.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A kollekció a felfedezés és a szellemesség érzését ünnepli egy prémiumkategóriás szemüvegen keresztül. A brand archívumából származó trópusi és vintage ihletésű nyomatok és thaiföldi tájak megtestesítik a sorozat kalandos szellemét. A kampányfotók tükrözik azt az emelkedett, mégis elérhető életstílust, amely a The White Lotus és a Banana Republic stílusát egyaránt meghatározza.
A kollekció narratívájának életre keltése érdekében a kampányban a The White Lotus 3. évadának szereplője, Patrick Schwarzenegger mellett Shanina Shaik modell és a The White Lotus rajongója is szerepel.
A 24 darabos kollekció férfi és női ruhákat, valamint izgalmas kiegészítőket tartalmaz. A kollekciót a türkiz, a tengerészkék, a piros és a sárga szín gazdag árnyalatai hatják át a grafikus nyomatok és a folyékony sziluettek mellett. A Banana Republic elkötelezettsége a kivételes kézművesség iránt az egész kollekcióban tükröződik. Olyan prémium minőségű anyagokkal dolgoznak, mint a fenntartható európai lenvászon, a könnyű pamut és 100% selyem. A kollekció a könnyű kötött ruháktól a laza, üdülőhelyre való darabokig lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy kalandvágyó gondolkodásmódot kövessenek. Akár kirándulásra készülünk, akár a tengerpartra, a darabok imádnivalóak. Sőt, még akkor is, ha csak a városban idéznénk meg az utazás szellemét.