×

Ütős lett a Louboutin új kampánya

ENGLISH VERSION IS AVAILABLE
by
2020. 06. 15.

Christian Louboutin francia tervező neve mára fogalommá vált a divatiparban, a nemes egyszerűséggel csak The Nudes névre keresztelt új kollekciójával, pedig ismét bebizonyította, hogy mindig képes a megújúlásra.

Ha valaki nem tudja őt  hova tenni hirtelen, elég, ha azokra a bizonyos piros talpú magassarkú cipőkre gondol, melyeket szinte minden sztár viselt már díjátadó ünnepségeken, puccos gálákon vagy menő filmekben. A Louboutin márka kétségtelenül örök nyomot hagyott ezekkel az egyedi és kifinomult lábbelikkel a divattörténelemben. Új kollekciójuk témájának azonban idén a kissé visszafogott, nude árnyalatokat választották, a kollekcióról pedig a csodás fotók mellett zseniális videókat is készítettek.

A tervező szívéhez mindig is közel állt ez a színpaletta, 2013-ban már volt egy hasonló kollekciója, ám a mostani még annál is több árnyalatot tartalmaz, és ezúttal nem csak a nőkre, de a férfiakra is gondolt.

Persze rögtön feltűnik a kampány aktualitása is. Bár az alkotók, amikor készítették a kreatívokat, még csak nem is sejtették, hogy mi történik majd az Egyesült Államokban; azonban most, hogy nagyközönség elé kerültek az anyagok, már némi többletjelentéssel is bírnak. A különböző színű bőrárnyalatok és a hozzájuk tartozó nude színek ilyenfajta össszeválogatása nem csak szemet gyönyörködtető, de mondanivalója is van.