Hosszas előkészületeket követően és a járvány okozta nehézségeket leküzdve végre megnyitotta 10. és egyben legtágasabb magyarországi üzletét a The Body Shop.
A Fashion Street ad otthont a 153 négyzetméteren elterülő csodaszép The Body Shop üzletnek, amely exkluzív belső térrel várja a vásárlókat, az alsó szinten hamarosan kialakításra kerülő VIP rendezvényterem pedig az egyénre szabott smink- és arcápolási tanácsadás mellett exkluzív eseményeknek is helyet biztosít majd.
A The Body Shop története 1976-ban, Brightonban kezdődött egy bátor nő, Anita Roddick úttörő munkájával, aki hitt abban, hogy az üzlet lehet a jóért való harc eszköze. „Az üzletnek nem a pénzről kellene szólnia. A felelősségről, ami vele jár. Arról, ami jó a közösségnek, nem pedig az enyéni kapzsiságról” – mondta Anita, aki a márka DNS-ébe kódolta, hogy mit is jelent formabontónak, bátornak és merésznek lenni. Ezt a szellemiségét megőrizve a The Body Shop mára több, mint negyven országban van jelen, arra törekedve, hogy a világ legetikusabb vállalata legyen. Ennek az útnak nagyon fontos lépése volt 2017-ben csatlakozni a Natura globális cégcsoporthoz, akikkel karöltve együtt harcolnak az állatkísérletek ellen és az etikus üzlet megvalósításán.
A The Body Shop szépségreceptje a kezdetektől fogva rendkívül egyszerű és mégis nehezen utánozható: természetes alapanyagok, ősi receptek és modern technológia. Az 1987-ben indult, úttörő Közösségi Kereskedelmi program keretében ma már több, mint húsz országból szerzik be értékes, természetes alapanyagaikat, merítve a helyi közösségek értékes tudásából, ezzel is segítve fennmaradásukat. A Ghánában, kézzel szüretelt és tradicionálisan előállított sheavaj, a Nikaraguából származó szezámolaj, a Kamerunban hagyományos módon begyűjtött méhviasz, az organikus aloe vera és még számos, méltányos kereskedelemből beszerzett kincs gazdagítja minden termékünket.
Minden egyes The Body Shop termék mentes az állatkísérletektől, számos közülük vegetáriánus és vegán. A természet megóvása és az állatok védelméért folytatott harc a márka alappillérei. Emellett nagy hangsúlyt fektetnek a műanyaghoz való hozzáállás újragondolásához a csomagolások területén: elindították Közösségi Kereskedelmi újrahasznosított műanyag programjukat és már most több mint száz termék flakonja készül 100%-ban újrahasznosított műanyagból.
Kizárólagos hazai forgalmazóként az Avanzo-Trade Kft. 2012-ben nyitotta meg az első magyarországi The Body Shop üzletet az Aréna Mallban, az azóta eltelt nyolc év alatt a vidéken és a fővárosban megnyitott immár tíz üzlet mellett Szlovákiában és Szlovéniában is képviseli az anyacég erős elveit és úttörő, aktivista szellemiségét. „Fantasztikus érzés egy olyan céggel együtt dolgozni, akik tényleg komolyan gondolják, hogy az üzlet kötelességgel jár. Büszkék vagyunk rá, hogy a The Body Shoppal dolgozhatunk. Nekünk ez több, mint üzlet, ez a küldetésünk” – mondta el Banga Ildikó, az Avanzo-Trade Kft. résztulajdonosa és kereskedelmi vezetője.
Június 25-től tehát szeretettel várunk Titeket a The Body Shop csodás új üzletében a Fashion Streeten, ahol a JOY-napok alkalmából most kedvezményesen szerezhetitek be kedvenc termékeiteket!