A tizennyolc éves Ellie Goldstein a divatház első Down-szindrómás modellje.
A Gucci Beauty valaha volt legtöbb szívecskét hozó Instagram-bejegyzése lett a négy nappal ezelőtt megjelent, legújabb kampányfotó, melyen a Down-szindrómás Ellie Goldstein látható. A csillogó és színes Gucci ruhákban pózoló modell a divatház beauty-termékét, a L’Obscur szempillaspirált reklámozza.
A Gucci kreatívigazgatója, Alessandro Michele azt a fotóst választotta, aki megnyerte Instagramon a #theguccibeautyglitch versenyt: ő David PD Hyde. Hyde szeretné, hogy a szépségről alkotott koncepciónkat kitolnánk és meglátnánk azt, hogy a szépség mindenhol és mindenkiben létezik. Michele pedig úgy gondolja, hogy az általa kreált L’Obscur szempillaspirál a szabadság, a kellem és a misztikum elegye és olyan autentikus viselőknek szánja, akik ezáltal bizonyos módon ki tudják fejezni a szabadságukat.
A kampány a Vogue Italiával közösen jött létre, a tinédzser Down-szindrómás modell pedig a Gucci több, mint nyolcszázezer lájkot kapott posztja alatt köszönte meg a fotózás csodálatos napját. Az angliai Essex-ből jövő, zsidó családból származó Goldstein a Zebedee Management nevű speciális divatügynökség modellje, akik kifejezetten testi és/vagy szellemi fogyatékkal élő modelleket menedzselnek.
Szerintünk hamar meglesz az egymillió szívecske is a poszt alatt!