A világ leghíresebb gyorsétteremlánca úgy gondolta, idén nyáron a hambik mellett nem ártana előrukkolni valami igazán szokatlannal, így hát piacra dobtak egy fürdőruha-kollekciót.
Persze ez nem azt jelenti, hogy a McDonald’s céljai között szerepel a jövőben meghódítani a divatipart, mindössze egy rendhagyó szezonális ajánlattal készültek az idei nyárra, amelyet ráadásul a fenntarthatóság vezérelt: az ikonikus, sárga-piros csíkos szívószálak használat után fürdőruhaként születtek újjá.
https://www.instagram.com/p/CBC6nROA-vq/
Köztudott, hogy a műanyaghulladék mennyiségének visszaszorítása céljából meghozott szabályok értelmében 2021-től betiltják az egyszer használatos műanyag termékek árusítását. Ezek közé tartozik természetesen a műanyag szívószál is, és hogy aktív részesei legyenek a műanyagmentes júliusnak, az amerikai multicég marketingesei úgy döntöttek, használt szívószálaik és az óceánból kihalászott műanyagszemét újrahasznosításával készítenek egy fürdőruha-kollekciót.
https://www.instagram.com/p/CA2MB5JA0mx/
Divatban való jártasság ide vagy oda, a fazonok nagyon el lettek találva, az idei nyár abszolút kedvenceit alkották meg a tervezők. A fiúk sportos sortban, a lányok szexi, nyitott hátú, egyberészes fürdőruhában villanthatnak, a színeknek köszönhetően pedig a szerelmesek még össze is öltözhetnek. A fehér alapon sárga és piros csíkok nyilván remekül mutatnak a barna bőrön.
https://www.instagram.com/p/CBOGZa2AhQf/
Ne feledjétek ti sem, hogy zajlik a Plastiy Free July, úgyhogy próbáljatok meg odafigyelni arra, hogy minél kevesebb felesleges műanyagszemetet halmozzatok fel otthon!