×

A víz világnapja alkamából: Brooklyn Beckham önmagát fotózta a Pepe Jeans ‘Wiser Future’ kampányában

ENGLISH VERSION IS AVAILABLE
by
2021. 03. 22.

Az emberiség közös öröksége és értékei inspirálták azt az együttműködést, amelyben a Pepe Jeans és a legidősebb Beckham-gyermek a víz értékét ünnepli és annak fontosságát hangsúlyozza.

Nem unatkoznak a gyerekek a Beckham család háza táján. Miután nemrég a felnőttkorba éppen csak belépő Romeo pózolt a Vogue l’Uomo címlapján, most egy újabb divatszereplés következik, ám ezúttal a legidősebb fiú közreműködésével. Brooklyn Beckham azonban nem csupán a modellje, de a fotósa is a Pepe Jeans fenntarthatósági kampányának, amelyet a víz világnapja alkalmából forgattak, és amellyel a márka Wiser Wash® technológiával készült farmercuccait népszerűsítik.

És hogy mi is az a Wiser Wash®?

Röviden egy olyan innovatív technológia, amely jóval fenntarthatóbbá teszi az egyébként korántsem környezetbarát farmerkészítési eljárásokat a drasztikusan csökkentett vízfelhasználásnak és a mérgező vegyi anyagok elhagyásának köszönhetően.

Íme a részletek:

1# A hagyományos farmermosási módszer során 16 liter vizet kell felhasználni, az új technológiának köszönhetően ezt lecsökkentették mindössze egyetlen pohárra!

2# A Wiser Wash® elengedi az összes mérgező vegyszer használatát a fehérítő eljárás során, lecserélve azokat a környezetbarát ózon alternatívára.

#3 A koptatott hatás eléréséhez már habkőre sincs szükség, megoldják anélkül.

#4 Mindent összevetve 40 százalékkal kevesebb energiára van szükség, mert kevesebb öblítésre és így kevesebb időre van szükség egy farmernaci elkészítéséhez.

Ha ti is imádjátok a famert, de nektek sem mindegy, mennyi vizet pazarolnak el a ruháitok elkészítéséhez, a fenntartható kollekció darabjait megtaláljátok a Pepe Jeans weboldalán.

(Fotók: ©Pepe Jeans)