×

Íme a legkarácsonyibb karácsonyi divatkampányok – első rész

ENGLISH VERSION IS AVAILABLE
by
2021. 12. 2.

Decemberben mi mással foglalkozhatnánk, ha nem a közelgő ünnepekkel? És persze a divattal. Úgyhogy összegyűjtöttük a legszebb, leghangulatosabb és legmenőbb karácsonyi divatkampányokat – ha ettől nem jöttök hangulatba, akkor semmitől!

VERSACE ON ICE

Donatella Versace a téli olimpiai játékok hanulatában képzeli az idei karácsonyt. A Cammille Summers által fotózott kampány a Versace-rolba (hokiszleng: jégtisztító gép) által polírozott műjégen kel életre, a kisfilmben a szupermodellekhez – mint Stella Maxwell egykori Victoria’s Secret baba és Malika Louback – az olasz jégtáncos, Rebecca Ghilardi is csatlakozott. Ő táncolja el a Diótörő zenéjére a karácsonyi performanszát, kezében szorongatva az ikonikus Medusa-táskát, a tökéletes karácsonyi ajándékot (többek között).

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

#DGHolidays

A fenti hashtaggel ellátott Dolce&Gabbana kampány évek óta dübörög karácsonykor, amellyel az olasz tervezőpáros valóban minden igényt kielégít, hiszen az egyedülálló ruházati termékek és kiegészítők mellett ismét készültek egy gourmet-szelekcióval is kifejezetten az ünnepekre. Idén ráadásul a már jól ismert Fiasconaro pékműhellyel közösen megvalósított isteni panettónék mellett a legendás olasz csokoládémanufaktúrával, a Baci Peruginával és a Donnafugata borokkal is kollaboráltak, hogy teljes legyen az ízélmény (is). Teszik ezt úgy, hogy a jó értelemben vett olasz nagyképűséghez híven az eladni kívánt cuccok mellett önmagukat is ünneplik, hiszen ők maguk is a kampány részévé váltak apró viaszbabák képében, amelynek háttérvilága leginkább egy giccses musicalhez hasonlítható. Mindegy, imádjuk, akármit is csinálnak!

Gucci Gift for 2021

Négy különböző, izgalmasabbnál-izgalmasabb fejezetre oszlik a Gucci ünnepi kampábya, de nem is vártunk kisebb volumenű festát, hiszen az idén 100. jubileumát ünneplő divatház nem aprózta el magát 2021-ben. Az első fejezet a The Hacker Project, ami a Balenciaga és a Gucci ikonikus logóinak egyesítése a termékeken. A második rész fókuszában a divatcsalád korai hagyományaihoz köthető lóversenymotívumok állnak. A harmadik fejezet a Hanna Moon által megvalósított, amolyan szombat esti láz hangulatban kápráztatja el a rajongókat, míg az utolsó elem tükrözi leginkább a hagyományos értelemben vett ünnepet, legalábbis ami az otthon melegét illeti: a Lorena Lohr által lencsevégre kapott kampány a nemrégiben piacra dobott Lifestyle kollekció elemeit mutatja be a Gucci Décor darabjai mellett. 

 

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás