A 75 éves Cher szebb, mint valaha. Vagy legalábbis pont ugyanúgy néz ki, mint valaha. És most az arca mellett malibui otthonát adta az UGG legújabb kampányához.
Igen, az a Malibu, ahol mindig süt a nap. Tehát adott egy hetvenöt éves, a kilencvenes évek óta nem öregedő Cher, aki napsütésben téli csizmában mozizik malibui otthonában. Pontosan ennyi kellett ahhoz, hogy a januárban indult kampány másnapján az UGG 1280%-os keresletnövekedést produkáljon.
A Kauai Moliterno és Michael Barth által rendezett három perces videóban Cher a macskájával, Malával együtt mutatja meg a nézőknek a meditációs szobáját, miközben megosztja gyermekkori álmait, hogy filmsztár legyen, és életbölcsességeit arról, hogy önmaga lehet bocsánatkérés és megbánás nélkül.
Egy életet eltöltöttem úgy, hogy azzal foglalkoztam, az emberek vagy utálnak vagy szeretnek. Úgy értem, nyilván azt akarod, hogy szeressenek, de a végén már inkább olyan, hogy b*ssza meg, végülis tök mindegy
– mondja a videóban.
Tehát Cher hozza szabadszájú formáját, Dicola Dashoff, az UGG márkakommunikációért felelős vezető igazgatója pedig pont ezt a fajta szabadságot állítja párhuzamba azzal, amit a márka szerinte képvisel. A párhuzam pedig ha erőltetett, ha nem, a kampány kétségtelenül betalált, hiszen az 1280 százalékos keresletnövekedést mindössze egyetlen nap alatt érték el a filmben Cher által viselt modellek: a klasszikus fekete téli csizma és a szőrös “coquette” névre hallgató papucs.
Dashoff pedig még azt is hozzátette, hogy Cher csupán az első nagy név a 2022-es Feel névre keresztelt kampánysorozatukban, amelyben a későbbiekben is a változás bajnokai szerepelnek, olyan ikonok, akik generációkat inspirálnak, felszabadítják az egyéniséget és érzelmeket keltenek. Hmmm, hát legyen!
Egyébként Cher eléggé belehúzott 2022-ben, múlt héttől ugyanis Saweetie rapper mellett a Mac Cosmetics új arca is lett. És még csak január második hete van.
Várjuk a folytatást! Ja és „love lastin’ foreva”.