Az olasz tervezőpáros idei szemüvegkollekcióját a 2000-es évek (Y2K) merész esztétikája ihlette, úgyhogy készülhetünk ismét a cicaszemekre, az oversize darabokra és a jó öreg pilótaformára is. A karakteres kollekcióhoz pedig keresve sem találhattak volna jobb modellt a szupernőies J.Lo-nál és a hiperférfias David Gandynél.
Megérkezett a jó idő, itt az ideje beújítani egy menő napszemcsit, ami a Dolce&Gabbanának köszönhetően nem lesz nehéz választás, és nem csak a merész és feltűnő formák, vagy a hangsúlyos arany monogramok miatt, hanem mert a Mert Alas és Marcus Piggott által készített kampányfotók annyira jól sikerültek, hogy a darabokat már azelőtt akarjuk, hogy felpróbáltuk volna azokat. Ehhez persze hozzá tartozik a tökéletes modellválasztás, amit a duó mindig nagyon érez, a színésznőt és a márka ikonikus arcaként már régóta ismert brit modellt azért kérték fel, mert tökéletesen megtestesítik a Dolce&Gabbana világát. A kampány célja, hogy tiszteletben tartsa az olasz divatház stílusszemléletének hagyományos és modern aspektusait, egyszerű és csábító hangsúlyt fektetve a portrékra, amelyek lehetővé teszik, hogy Lopez és Gandy erőteljes és szenvedélyes személyisége kerüljön a középpontba – csakúgy, mint a szemüvegek, természetesen.
A tökéletes stylinggal kiegészített szemüvegeken jól látszik, elfelejthetjük a kérészéletű mátrixos csíkszemüvegeket (hála az égnek), és visszatérnek a hangsúlyos formák, amelyek sokkal jobban kiemelik az arc karakterisztikáját. Mert ha kiegészítőkről van szó, ott olyat kell választani, ami még inkább kidomborítja az ember személyiségét és egyedi stílusát. Hát, Jennifer Lopeznél ez elég jól sikerült, és ebben bizonyára Ben Affleck is egyetért velünk.
Fotók: ©MERT&MARCUS FOR DOLCE&GABBANA