Tavaly nyáron attól volt hangos a divatsajtó, hogy nagy nehezen, de végre az amerikai fehérneműmárka is eljutott arra a pontra, amikor belátta, hogy nem kizárólag gazellatestő szupermodellekkel kellene képviseltetnie magát. Erre mit csinál Kim Kardashian? A tavaszi SKIMS kampányban pont velük, a híresen gazellatestű ex-angyalokkal képviselteti magát. Most akkor van body positivity vagy nincs?
Heidi Klum, Tyra Banks, Alessandra Ambrosio és Candice Swanepoel – utoljára egy Victoria’s Secret kampányban láthattuk őket együtt, és a tavalyi sajtóközlemény után – amelyben a márka közölte, hogy jöhetnek a plus size lányok, a genderfluid modellek és társaik – nem gondoltuk volna, hogy lesz még alkalom a közös pózolásra. Főleg nem egy fehérneműkampányban. Főleg nem szinte meztelenül. A pofátlan húzás nem másé, mint Kim Kardashiané, aki ráadásul Fits Everybody névre keresztelte a kollekciót, mintha legalábbis a modellek az átlag testalkattal rendelkezők táborát erősítenék. „Ennél ikonikusabb ez sosem lesz” – fűzte hozzá. Aha.
A láthatatlan fehérneműket felvonultató kollekció bodykat, melltartókat, bugyikat és alakformáló szetteket is tartalmaz (hogy pl. Heidi Klum alakján mit kell formálni, az ugye rejtély) a SKIMS erősségének számító és bő skálát felvonultató hús színű árnyalatokban, de ami a „legjobb” az egészben, hogy a ledér szettekhez ráadásul magas sarkú papucsot húztak a lányok, amitől szintén nem kevésbé lesz szexista a dolog. Látványra persze tökéletes (én sem vagyok egy melltartóégető feminista), csak érdekes, hogy míg a VS majdnem tönkrement abba, hogy folyton támadások érték a modelljei testalkatát illetően, addig Kim Kardashian brandje nemhogy veszítene a presztízséből, de az eladásai egyre csak nőnek, függetlenül attól, hogy mindenről szól, csak a divat jelenlegi legnagyobb küldetéséről, az inkluzivitásról nem.
View this post on Instagram