Az ikonikus és úttörő The Body Shop immár tíz éve van jelen Magyarországon, képviselve mindazon értékeket, amelyek miatt igazán különleges helyet foglal el a kozmetikai márkák piacán, köszönhetően egyedülálló hitvallásának, hogy az üzlet pozitív változásokat is eredményezhet a világban.
A The Body Shop története 1960-ban, az angliai Brightonban kezdődött, ahol Dame Anita Roddick huszonöt különleges összetevőből alkotta meg első, a természet által ihletett termékeit, amiket aztán saját kis boltjában kezdett el árulni. Ma, hatvan évvel később nyolcvan országban több mint 2500 üzlettel van jelen, emellett 59 országban webáruházzal is rendelkezik. Magyarországra 2012-ben jutott el a márka, az első The Body Shop üzlet az Arena Mallban nyitotta meg kapuit, ma, tíz évvel később pedig már tizenegy üzlettel és egy forgalmas webáruházzal van jelen az országban.
„A The Body Shop egy olyan márka, ami szenvedéllyel, tisztelettel és kíváncsisággal merít a természet értékeiből. Inspirál, aktivizmusra ösztönöz, és igyekszik többet visszaadni a bolygónak, mint amit tőle kapott. Büszkék vagyunk arra, hogy ezeket az értékeket képviselve idén 10. születésnapunkat ünnepelhetjük. A mögöttünk álló évek is bizonyítják, hogyan lehetséges az üzletet a jó eszközéül használni. Örömmel tekintünk vissza mindenre, amit elértünk, és izgatottan várjuk a következő tíz évet” – mondta el Banga Ildikó, a The Body Shop egyik magyarországi alapítója.
„A The Body Shop üzletei mindig olyan placcok lesznek, ahol a vásárlók a természet és az emberi jogok védelme érdekében egyesülhetnek, és ez Magyarországon sincs másként. Az utóbbi 10 évben sikeresen kampányoltunk a kozmetikai célú állatkísérletek betiltásáért, az Uniceffel együtt küzdöttünk a lánygyermekek jogaiért; bio-hidakat építettünk, hogy megvédjük a kihalás szélére sodródott állatokat; minden karácsonykor együttműködünk különböző civil szervezetekkel, és folyamatosan kiállunk társadalmi problémák ellen.
A természet értékeinek megőrzéséért is folyamatosan küzdünk, Return Recycle Repeat programunknak köszönhetően a vásárlók által visszahozott tégelyeket hasznosítjuk újra, de elindítottuk Utántöltő forradalmunkat is: az ETELE Plázában és az Arena Mallban kihelyezett utántöltő állomásainkon illatos tusfürdőket, hajápolókat és kézmosókat lehet utántölteni. Soha nem állunk meg, hiszen a harc a DNS-ünkbe van kódolva.
A márka a világ legértékesebb kincseit és a természet értékeit használja fel termékeihez. Minden csodálatos összetevőt, mint például a teafaolaj, a sheavaj és a kendermagolaj, etikus és fenntartható gazdálkodóktól, Közösségi Méltányos Kereskedelem útján szerzik be. A megvásárolható, közel 800 termék mindegyikének megvan a maga története. A vásárlók hazai kedvencei közt szerepel a gazdagon tápláló sheás testvaj, amit Ghánából származó, Közösségi Méltányos Kereskedelmi sheavajjal gazdagítanak, a hatékonyan tisztító teafaolaj és a Sri Lankából származó, gyömbérolajjal ápoló gyömbéres sampon.
„Büszkén jelentjük be, hogy minden termékünk a The Vegan Society által minősített vegán termék lesz 2023 végéig. 2025-re pedig egy fontos mérföldkövet tűztünk ki, mégpedig azt, hogy mi, a The Body Shop magyarországi franchise partnere is nemzetközi B Corp™ minősítést szerzünk. Ez azt jelenti, hogy nem csupán a legjobbak közé szeretnénk tartozni a világon, de egyúttal a legjobbat is akarjuk a világnak. Elkötelezettek vagyunk a fenntartható működés és fejlődés mellett és ezt formálisan is törekszünk láthatóvá tenni ezzel a minősítéssel.”
Ha te is részese szeretnél lenni egy jobb világért indított harcnak, ráadásul úgy, hogy csodás termékeket kapsz a pénzedért, amelyek kívül-belül a jólétedet szolgálják, akkor csatlakozz a The Body Shop közösségéhez. Látogass el a Fashion Streeten található legnagyobb hazai üzletbe, hiszen a szülinap alkalmából folyamatos kedvezményekkel várnak mindenkit!