Megmagyarázhatatlan vonzalom, fürkésző szemek, türelmetlen toporgás és gyermeki kíváncsiság. Ez az, ami talán a legjobban visszaadja a Pappas Auto Fashion Streeten elhelyezett üvegvitrinje körüli légkört.
A hazánkban több mint 32 éve működő Pappas Auto művészi szintre emelte a gépjárműértékesítést. A prémium, minden megjelenésében a modern luxust képviselő autómárka, a Mercedes-Benz legnagyobb hazai márkakereskedőjeként a cég egy egyszerű recepttel vált a legjobbá: mindig, mindenből a maximumra törekszik, így ügyfelei immáron több mint három évtizede lehetnek részesei a Pappas Auto egyedi világának – ez a fajta szenvedély és elhivatottság elevenedik meg a Fashion Streeten is. A két márka együttműködése a közös értékek és elhivatottság mentén mára gyümölcsöző kapcsolattá érett. Mind a Fashion Street, mind a Pappas Auto csapatának fontos az ügyfelek magasszintű kiszolgálása, a tradíciók, a hagyományok megtartása és átadása a jövő generációi számára. A Fashion Street – miközben a Deák teret összeköti az ikonikus Vörösmarty térrel – megtestesíti az évszázados múltat és a mai modern trendeket, ezzel különleges esszenciát alkotva. A Pappas Auto által kiállított különlegességek koronaékszereivé válnak a közel negyed kilométeres belvárosi sétálóutcának.
Az üvegvitrin tervezésénél a legfőbb feladat az volt, hogy olyan kiállítóteret tudjunk létrehozni, amely felkelti az emberek érdeklődését, és lehetőséget ad egy valódi luxusmárka méltó bemutatására, miközben megóvja az autócsodákat
– árulta el Pais József, a Pappas Auto Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója. A telepítésnél nemcsak az idő- és értékállóság volt kiemelt szempont. A márkakereskedés igyekezett olyan megoldást találni a modellek bemutatására, amely tökéletesen illeszkedik a Fashion Street utcaképéhez, épületeihez. Fontos szempont volt mindezek mellett az is, hogy minél több lehetőséget rejtsen magába az „építmény”, és ezzel még inkább illeszkedjen a Fashion Street hangulatához és nyüzsgő életéhez. Az időtálló, modern és letisztult design valódi keretet ad a benne kiállított autóknak.
© Mercedes-Benz Classic Archives
A Pappas Auto a nyári időszakban többek között egy igazi klasszikust is elhozott Budapest ikonikus bevásárlóutcájára, ami nem más, mint egy oldtimer Mercedes-Benz 230 SL. Az 1963-ban a Geneva Motor Show-n bemutatott legendás sportkocsi kezdetben jellegzetes stílusjegye, a levehető és az akkori gyakorlattól eltérően lehajtható kupétető miatt tűnt ki osztályából, és emiatt kapta különleges becenevét is. Rendkívül szokatlannak számító formatervébe sorra szerettek bele a kor sztárjai, John Lennon mellett többek között Charlton Heston, John Travolta és Audrey Hepburn garázsában is állt egy-egy darab.
Nem véletlen tehát, hogy a Mercedes-Benz azóta is igyekszik méltó utódlást biztosítani közúti sportautóinak, így 2022-ben egy megújult változat kerül piacra. A Mercedes-Benz SL közel hét évtizede folyamatosan új mércét állít fel a közkedvelt luxussportautók világában. Ahogy elődei, úgy az új Mercedes-AMG SL is az ellenállhatatlan design és a kiemelkedő technológia összefonódását valósítja meg, ezzel is megőrizve a modellt a jövő számára. A megújult SL nagyban követi mind az elődök, mind a Mercedes AMG GT hagyományait. A legújabb modell motorválasztéka egyelőre a négyliteres AMG V8-as két változatából áll: az SL 55-ös típusába kerülő kisebb teljesítményű is 476 lóerős, amely 3,9 másodperc alatt gyorsítja az autót 0-ról 100 km/h sebességre. Az SL 63 erősebb motorja viszont 585 lóerőt kapott, ami a gyorsulásnál további három tized másodperc előnyt jelent. Későbbiekben a gyártó tervezi egy plug-in hibrid, és egy mild hibrid verzió piacra dobását is. Az új SL hajtásrendszere először a típus történetében összkerék-meghajtású lesz, azonban a hagyományokat megtartva a modell visszakapja az ikonikus elődjétől már megszokott vászontetőt.