Nem volt túl sok dolga a stylistnak a Valentino legújabb kampányfotózásán, amely az ikonikus Tan-Go holdjárók köré épült – a különböző etnikumú és szexuális hovatartozású modellek a cipőn kívül semmit nem viseltek. Ez Pierpaolo Piccioli számára az egyéniség határtalansága.
A meztelenség jóval túlmutat a test pőreségén, a divatház kreatív igazgatója nemcsak a ruháktól, a címkéktől is megszabadította modelljeit, ami a bőrszínt, a testalkatot vagy épp a nemi hovatartozást illtei. Persze ezt már megszokhattuk az olasz zsenitől, aki nem viccel, ha a divat inkluzivitásáról van szó.
A kampány modern és merész múzsái, Nettuno, Charlie, Lina Giselle és Agnes Questionmark, mind vállalt különbözőségükkel pózoltak Alessandro Merlo kamerája előtt az észak-olaszországi Villa Arconati palotában.
A reneszánsz portrék által ihletett fotók koncepciója az volt, hogy a cipőket úgy mutassák be a modellek, ahogyan a világra jöttek, vagyis anyaszült meztelenül, mert végsősoron a terméken van a hangsúly, amely a vágyaink tárgyát képezi. A cipők pedig, hát azokat ismerjük és imádjuk, a klasszikus bokapánt és a futurisztikus sziluett egyvelege egy kortárs must-have, amit a sztárok is imádnak.
Anne Hathaway (Photo: AFP)