Heidi Klum lánya, a 18 éves Leni Olumi Klum jó úton halad, hogy édesanyja nyomdokaiba lépjen: az olasz Superga cipőbrand felkérte, hogy legyen az őszi kampány arca, olyan sztárokhoz csatlakozva, mint Iris Law, Emily Ratajkowski és Hailey Bieber.
A választás nem véletlen, a Superga Squad célja, hogy olyan környezettudatos nagykövetekkel működjön együtt, akik szót emeltek bolygónk védelme érdekében, ebben pedig a Z-generáció tagjai nagyon aktívak. Így van ezzel a leghíresebb német modell, Heidi Klum legidősebb gyermeke is. Leni Klum most végzett a középiskolával (a szalagavatón édesanyja egyik vörös szőnyeges ruháját viselte), ilyen háttérrel (és genetikával) pedig nem volt kérdés a modellkarrier: szerepelt már a német Glamour, márciusban pedig a Harper’s Bazaar Germany címlapján – ez utóbbin édesanyjával együtt.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Emellett szerződésben van a Filával és a Michael Kors-szal is, ehhez csatlakozott a Superga felkérése, amelyet szintén örömmel vállalt. „Időtlen, klasszikus, szórakoztató – azt hiszem, ezek a tökéletes kulcsszavak az én generációm számára, ezek pedig mind jellemzik a Superga időtlen tornacipőit, amelyek olyan sokféleképpen kombinálhatók! Szeretünk kísérletezni a divattal, szeretjük keverni a vintage modelleket a szokatlan elemekkel, illetve az én személyes stílusomat a környezet iránti felelősség értékrendje is ihleti. Mivel a Superga mindezen kritriumoknak megfelel, számomra természetes volt a kampányban való részvétel” – összegezte az együttműködést a fiatal modell.