A múlt és a jövő összekapcsolásával játszik az ikonikus szemüvegmárka, amely 1937-es alapítása óta védjegye minden korosztálynak.
A legjobb esetben a férfi divat irányát egy új, kényelmes, funkcionális, friss és modern tudat irányítja, amelyben egyre nagyobb hangsúlyt kap az uniszex, mint fogalom, és mint manapság mindenhol, a kiegészítőknél, azaz a szemüvegeknél is a legnagyobb törekvés a retro és az új hiteles fúziójának megalkotása. A Ray-Ban, az ikonikus szemüvegmárka új kampánya ezt a szellemiséget fiatalos merészséggel és céltudatos vállalással fejezi ki.
A napszemüvegek a márkára jellemző kiváló UV-védelemmel és minőségi kivitelezéssel rendelkeznek, amelyek 1937 óta a brand következetes és elvárt ismertetőjegyei. A Ray-Ban újragondolta fémvázas sziluettjeit a 2000-es évekből (honnan máshonnan), és a minimalista RB kezdőbetűs márkajelzést választotta a legtöbb darabon. Továbbra is hódítanak a sejtelmes, világos-sötét átmenetes lencsék, csakúgy, mint a Ray-Ban egyedi, lencse-keret összepárosításának lehetősége, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a különböző stílus, szín, fényvédelem és optikai előírás közül végtelen számú megoldás közül válogassanak, megalkotva egy teljesen egyedi verziót. Hogy máshogy lehetne jobban kifejezni a személyiséget egyetlen szemüveggel? És ez a cél: a Ray-Ban 2022-ben szembeszáll a hely, az idő és a nemek hagyományos fogalmaival, teszi mindezt a régi klasszikusok modern anyagokkal újraértelmezett kínálatával, mint például a New Aviator, a New Round és a New Caravan stílusokkal, amelyek egyaránt alkalmasak arra, hogy erősítsék a fiatalok lázadó és a fiatalos szívek klasszikus stílusát. (A kampányban persze azért a fiatal modellek dominálnak, whatever.)
Photo Credit: Ray-Ban