A divattervező 2020 óta dolgozik a Richemont tulajdonában lévő divatháznál, és a Chloé fenntarthatósági törekvéseinek vezetőjeként tartják számon. A Chloé következő kollekciója lesz Gabriela Hearst utolsó alkotása.
Gabriela Hearst 2020-ban csatlakozott a Chloéhoz, ahova egyből be is vitte fenntarthatósági etikáját. Mindeközben pedig a saját márkáját is építette és fejlesztette tovább, amivel azóta is felvonul a New York-i divathéten. Azáltal, hogy otthagyja a Chloét, a fókusza ismét teljes mértékben a saját márkájára összpontosulhat, de még az utolsó Chloé-kollekcióját a 2024-es tavaszi/nyári szezonban azért még bemutatja a nagyközönségnek a Párizsi Divathéten.
Hearstnek köszönhető, hogy Riccardo Bellini vezérigazgató oldalán a Chloé a fenntarthatóságra helyezte a hangsúlyt. Hearst elnöksége alatt a Chloé lett az első luxusmárka, amely megkapta a B Corp tanusítványt (ez a környezetbarát vállalatok elismerő kitüntetése), és bevezette a társadalmi teljesítmény és tőkeáttételi eszközt, egy nyílt forráskódú platformot, amelyen a márkák értékelhetik a beszállítók teljesítményét olyan mutatók alapján, mint a nemek közötti egyenlőség vagy a megélhetési bér.
A márka emellett elindította a Chloé Verticalt, egy digitális azonosítókkal párosított viszonteladói programot, amelynek célja, hogy a Chloé közelebb kerüljön a körforgásos üzleti modellhez, mindezek mellett Hearst újrahasznosított farmeranyagot tartalmazó kollekciókat vezetett be.
Gabriela Hearst munkásságának még közel sincs vége a márkánál: hetekkel azután, hogy elindította új kollaboratív divatmárkáját, az Atelier Jolie-t, Angelina Jolie amerikai színésznő a Chloé-val együttműködve egy olyan női ruhakollekciót dob piacra, amely kiemeli a készítésben részt vevő mesteremberek munkáját, valamint kevésbé környezetterhelő anyagokat használ.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon