Minden év június havában az egyenlőséget és az elfogadást ünnepelve számos brand dob piacra kapszulakollekciót a PRIDE apropóján. Lássuk az idei legjobbakat a teljesség igénye nélkül!
A Calvin Klein is beszállt a Pride globális kampányba a This is Love névre keresztelt kapszulakollekcióval, illetve egy videóval, amelyben Amandla Stenberg és Brandon Flynn LMBTQ+ színészek játszanak. A videót érdekes módon fekete-fehérben forgatták, ami szokatlan a szivárványos kontextust tekintve, persze ez semmit nem von le az értékéből. A genderfluid, uniszex kollekció a PRIDE-ot ünnepli a márka identitásához hűen, vidám, élénk színekben pompázó colorblock darabokkal.
A brand tíz éve működik együtt a Hetrick-Martin Intézettel, a Point Alapítvánnyal és a CenterLink: The Community of LGBTQ Centerrel, így nem volt kérdés, hogy egy különleges kollekciót is a piacra dobjon. A Pride kampányhoz, amely a mindannyiunkban rejlő szeretetet és szépséget ünnepli, a következő arcokat kérték fel: a Papi Juice művészeti kollektívát, Fran Tirado írót, Ashley Lukashevsky képzőművészt, Jonah Almost zenészt, Alaska Riley és Xunami Muse modelleket, valamint a Hetrick-Martin Intézet fiataljait. A kapszulakollekció vintage ihletésű szetteket tartalmaz különböző élénk és szivárványos színekben, néhány darabon pedig a Fire Island Pines és Cherry Grove szeretett üzleteinek logója szerepel, köztük a Belvadere, a Tea Dance, a Cherry’s és a Pines Pantry.
Légy szexi a saját bőrödben, bárki is vagy – így szól Rihanna Savage x Fenty Pride 2023 kollekciójának szlogenje. A lenge fazonok vibráló színkeverékekben, merész és érzéki sziluettekkel, könnyű hálós anyagokkal és kristályos részletekkel tűnnek ki a szürkeségből. A fehérneműktől a pizsamákig ez a kapszulakollekció széles méretskálával illeszkedik a sokszínűséghez. Az eladásokból származó bevétel az LMBTQIA+ közösséget támogatja Rihanna Claire Lionel Alapítványán keresztül.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A brit COS divatmárka a queer klubkultúrát ünnepelve az idei Pride hónap alkalmából négy olyan, ikonikus klubbal működik együtt, amely biztonságos és elfogadó környezetet biztosít az LMBTQIA+ közösségeknek. A négy limitált kiadású póló így a következő feliratokkal és a hozzájuk készült egyedi dizájnnal van ellátva: Sink The Pink (London), Churros Con Chocolat (Spanyolország), House of Yes (New York) és Horse Meat Disco (London, Berlin, New York). A minikollekció a Chosen Family Law Center támogatására gyűjt pénzt.
A Pride hónap során a Reebok bemutatja első nemek nélküli cipő- és ruházati termékcsaládját. A Unity kollekció három új tornacipőt, egy pólót, egy széldzsekit és egy bodyt tartalmaz. A brand elkötelezettségét bizonyítva 15 000 dollárt adományoz a bostoni székhelyű Whittier Street Health Center LMBTQ Youth Wellness Programjának. A szervezet célja a mentális és fizikai egészségügyi szolgáltatások bővítése a színesbőrű LMBTQ fiatalok számára.
A Boss a Pride hónapot egy gendersemleges Keith Haring kollekcióval ünnepli, amely pólókat, zoknikat, rövidnadrágokat és kapucnis pulóvereket tartalmaz. Minden egyes darabon a Pride Flag szivárvány címkéje szerepel, és persze nem hiányozhatnak Haring rajzai sem. Az árak 78 és 278 dollár között mozognak a BOSS weboldalán.
A Converse az éves Pride-kollekciójához a „Proud to Be” nevű kampányt indította el, amely a queerközösség sokszínűségét és az LMBTQIA+ emberek spektrumát ünnepli. A márka különböző sziluetteket tervezett, hogy különböző esztétikai lehetőségeket kínáljon a legkülönbözőbb módokon. Pont úgy, ahogyan az egyéniségek szeretik kifejezni magukat.
Szivárványos júniust midnenkinek! #pridemonth
cover: @coach