Rihanna a Fentyn belül egy új hajápolási termékcsaládot dob piacra. Érkezik a Fenty Hair, mi pedig alig várjuk, hogy kipróbálhassuk!
Holnap debütál Rihanna szépségápolási brandjének újabb termékcsaládja, amely ezúttal a hajkoronánkat célozza meg. Egy ideje már lógott a levegőben a hír, amely szerint Rihanna – miután 2017-ben megalapította a Fenty Beautyt – belevág egy újabb termékcsalád megalkotásába. Tegnap pedig meg is kaptuk a hivatalos megerősítést, mégpedig a szupersztár Instagram-oldalán:
View this post on Instagram
Az új márka, a Fenty Hair nagy ígérettel érkezik: forradalmasítja a hajápolási rutint „valamivel, amire mindannyian vártunk”. A hivatalos bevezetés kevesebb, mint 24 óra múlva lesz.
Szinte minden textúrát, színt és hosszt kipróbáltam már, a műcopfoktól a természetes frizurákig. Ezért egy minden igényt kielégítő termékcsaládot indítok; minden egyes terméket úgy terveztem, hogy minden hajtípust erősítsen és javítson. Itt az ideje játszani és erősebbé válni a stílusunkkal!
Nyilatkozta Rihanna, akinek imádjuk a videóban viselt frizuráját. A szándék egyértelmű: ahogy a sminkek esetében, úgy az új hajápolási termékcsalád is nagyon inkluzív lesz, bár egyelőre nem részletezték, hogy pontosan milyen termékekre számíthatunk. A videó azért sokat sejtet, és többször is hangsúlyozza a lényeget: az új termékeket minden hajtípusra (nem győzzük hangsúlyozni) tervezték, a természetes szőkétől a göndör hajon át az afrohajig. A videóban láthatjuk a termékcsomagolást is, amely a márka jellegzetes rózsaszín-bézs árnyalataiban pompázik.
Egyszóval, minden készen áll, a termékek holnaptól kaphatóak, úgyhogy már csak egy kicsit kell várnunk, hogy kipróbálhassuk azokat!
View this post on Instagram
Borítókép: HypeBeast