Ha esetleg mindig is foglalkoztatott, hogyan készülnek a színésznő szőke fürtjei, akkor jó helyen jársz! Érkezik a Blake Brown Beauty, Blake Lively hajápolási márkája.
És az egészen meghökkentő? Nincsen hajbalzsam! Jól látjátok, a színésznő tudatosan nem készített balzsamot, de erről részletesebben majd később. A jó hír viszont, hogy a Blake Brown Beauty minden terméke 25 dollár alatt van, és a végeredmény magáért beszél.
Számtalan híresség rukkolt már elő szépségápolási márkával, így talán jogosan tesszük fel a kérdést, hogy szükségünk van-e még egyre? De ha Blake Lively azt mondja, hogy igen, akkor nem tudunk mit csinálni, mint hinni neki.
A Blake Brown Beauty augusztus 4-én jelent meg a Target üzletekben, valamint a target.com oldalon. A termékcsalád két samponból, két maszkból, szárazsamponból, leave-in balzsamból, hajmosás előtti maszkból és hajhabból áll, és az áruk 18,99 és 24,99 dollár között mozog.
Mindig is érdekelt a hajápolás, de ez abból is fakad, hogy igen speciális hajam van: szőke, göndör és sok. Mára már a védjegyemmé vált, éppen ezért nem is változtattam semmit rajta különösebben
– mesélte Blake a Harper’s Bazaarnak.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A Blake Brown Beauty kiemelkedik a közelmúltban piacra dobott hajápolási márkák közül – akár hírességekről van szó, akár nem. Az első ok az, hogy nem tartalmaz hajbalzsamot, mivel maga Blake Lively sem használ sosem.
Majdnem 20 éve kezdtem el hajmaszkokat használni balzsam helyett. Soha nem használok balzsamot, kivéve, ha szállodában vagyok, és szegényesen pakolok be a bőröndbe. Tényleg csak legutolsó opcióként nyúlok hozzá, és akkor sem tudom rendesen kifésülni a hajam, annyira egybeáll.
Hajbalzsam helyett két kategóriájú sampont és maszkot kínál Blake márkája: egy táplálót és egy erősítőt.
A samponozással kezdek, utána pedig felteszem a hajamra a pakolást. Amíg az tevékenykedik, én is elintézek minden otthoni teendőt, majd ha eltelt elég idő, kiöblítem. Néha, ha úgy érzem, hogy a hajamnak több szeretetre van szüksége, nem mosom ki teljesen a maszkot, hanem inkább egy szoros kontyba kötöm a hajam, és úgy hagyom 2-3 napig.
A fő motiváció a márka létrehozása mögött az volt, hogy a termékek a színésznő által használt szalonmárkák olcsóbb és tisztább változatai legyenek. A termékeket a luxusformulák ihlették, de 25 dollár alatti áron kaphatóak (azért ez elég jól hangzik). Ezen kívül 100 százalékban PCR geometrikus üvegekben vannak elhelyezve, amelyeket Lively tervezett, és az ékszerek iránti szeretetéből táplálkoznak. Céljuk, hogy szépen egymás mellé rakódjanak egy polcon, és minden fürdőszobában elvegyüljenek, ne tűnjenek ki.
Ami a márkanevet illeti, Lively szándékosan választotta a félrevezetést, amikor apja vezetéknevét, a Blake Brownt választotta, mivel a személyes életére akart utalni anélkül, hogy a hírességét kihasználná.
Forrás: Harper’s Bazaar, borítókép: Blake Brown