Új köntösben, de a megszokott kiemelkedő minőségben várja a BeastPink márka az aktív életmód rajongóit a GymBeam kínálatában. A termékpalettán számos étrendkiegészítő, sporteszköz, fitneszruházat és szépségápolási eszköz is szerepel – minden a sportos csajok igényei szerint kifejlesztve!
A sportrajongók egyik kedvenc márkája, a GymBeam ernyője alatt született most újjá a fitneszrajongó hölgyeket célzó BeastPink márka. A vásárlók ezentúl új termékdizájnnal és színpalettával találkozhatnak, amelyet egy letisztult és modern logó koronáz meg. A termékek két termékcsaládra oszlanak az átláthatóság kedvéért: a szépségápolás és jóllét termékei rózsaszín, míg a sportkiegészítők szürke csomagolást kaptak.
Mi inspirálta a változást? A BeastPink márka fő célja, hogy minden nő magabiztosnak, szépnek, egészségesnek, fittnek és boldognak érezze magát.
„Szükség volt arra, hogy a BeastPink márka felnőjön, és a rózsaszín királylányból egy magabiztos nővé váljon. A megváltozott arculattal és az új Be your own kind of beautiful mottóval azt hangsúlyozzuk, hogy a szépségnek végtelen formája van. A termékek méretezését is kibővítjük XS-től egészen XXL-ig” – mondta el Maria Cicman, a GymBeam CMO-ja a megújulás kapcsán.
A launch apropóján egy sajtóeseményt is szervezett a hazai GymBeam, ahol megismerkedhettünk a termékekkel, legyen szó sportruházatról vagy táplálékkiegészítőkről. Megkóstoltuk az új bogyós gyümölcs ízű kollagénport, amitől végre nem ragadt össze a szánk, mint a kollagénporoktól általában. A jógamatracot akcióban tesztelhettük, Gelencsér Hajni ugyanis egy reggeli átmozgató tornával várt minket, valamint megtekinthettük a legújabb sportruha-kollekciót, amiből jó sok termék került föl a wish listünkre a szeptemberi újrakezdéshez!
A megújult BeastPink kollekció teljes termékpalettáját itt találjátok, lesz miből csemegéznetek!