Az olasz fehérneműmárka beválasztotta a jolly jokert a legújabb kampányához: Emily Ratajkowski az Intimissimi legújabb márkanagykövete!
Ha van tökéletes testű nő, akkor Emily Ratajkowski biztosan ebbe a kategóriába esik. Így nem meglepő az Intimissimi választása, főleg az ünnepi szezon előtt. Hiszen min mutathatna szebben egy fehérnemű, ha nem darázsderékon és dús kebleken? A nemzetközileg elismert modell, színésznő és vállalkozó tökéletesen megtestesíti a fehérneműmárka alapvető értékeit: a tudatosságot, a nőiességet és az eleganciát.
Minőség, stílus és elérhető luxus: ezek a márka kiemelkedő jellemzői, amely mindig is sokoldalú és divatos fehérneműket kínált. Mindezt azzal a küldetéssel, hogy a nőket arra inspirálja, hogy magabiztosnak és szépnek érezzék magukat a saját testükben. Elnézve a kollekció darabjait, ez valóban meg is fog történni. A csipkétől a selymen át a vadabb kiegészítőkig szuperszexi szettek láttak napvilágot – az ember alig várja, hogy az összeset felpróbálja. Az Intimissimi és Emily Ratajkowski együttműködése fontos mérföldkövet jelent a márka Egyesült Államokban való terjeszkedésében is, ahol a magas minőségű, kortárs tervezésű fehérneműk iránti kereslet folyamatosan növekszik.
Nagyon örülök, hogy az Intimissimi márkanagykövete lehetek. Az Intimissimi a nőket és a nőiességet ünnepli, és izgatottan várom, hogy az Egyesült Államokban még több nővel ismertessem meg ezt az ikonikus márkát. Mélyen hiszek a fehérneműk erejében, hogy magabiztossá és erőssé tesznek. Az Intimissimi ezt rendkívüli módon teszi.
Ez az együttműködés tovább erősíti a márka olasz örökségét és időtlen eleganciáját. A kollekció a finom csipkés bralettektől és selyem hálóingektől kezdve a kifinomult loungewearig terjedő darabokat mutat be, lehetőséget kínálva minden stílusú és preferenciájú nőnek, hogy elmerüljön a márka jellegzetes esztétikájában.
Hatalmas örömmel üdvözöljük Emily Ratajkowskit az Intimissimi családban. Emily karizmája és nőiessége tökéletesen tükrözi azokat a tulajdonságokat, amelyeket a márkánkkal szeretnénk ünnepelni. Erős, modern energiát hoz, amely összhangban van azzal az elkötelezettségünkkel, hogy a nőket megerősítsük és az egyéniséget felvállaljuk a fehérneműinken keresztül”
– mondta Matteo Veronesi, az Intimissimi márkavezetője.
Minden évben hatalmas várakozás előzi meg szinte az összes divatmárka karácsonyi kollekcióját és a hozzájuk kapcsolódó kampányt. Ez az Intimissimivel sincsen másképp, hiszen a brand időről-időre egy olyan miliőbe varázsol minket, ahol nagyon jó lenni. Az egyre bővülő termékkínálat pedig lehetővé teszi, hogy ne csak a család nőtagjainak, de szinte mindenkinek szebbnél-szebb ajándékokat vásárolhassunk, amelyek ráadásul nem csak egy szezonra szólnak. Idén hatalmas újdonság volt az Intimissimitől is, hogy piacra dobott egy kasmírkollekciót, amelyben a pihe-puha és meleg felsők 100% kasmírból készülnek. Azon túl, hogy a hideg téli napok abszolút must have darabja, egy igazi luxusajándék, amely még a megfizethető kategóriába is tartozik.
De a férfiaknak is számos izgalmas ajándékot találunk stílustól függően. A márka imádott vicces pizsamái, alsónadrágjai mellett természetesen a „csúnya karácsonyi pulcsis” versenybe is be tudunk szállni. Azzal a különbséggel, hogy ezek a pulcsik igazából nagyon menők. Ráadásul idén már a sportok szerelmeseinek is jól be lehet vásárolni: az Intimissimi Uomo kínálata bővült egy sor technikai ruházattal, amelyek egyesítik a stílus és a funkcionalitás, na meg persze a kényelem fogalmait.