Túlcsordult az unikornismérő.
A tavalyi év nem hivatalosan leghype-abb színe volt a Millenial Pink: divatbloggerek, street style üdvöskék, önjelölt gasztroesztéták, dizájnerek és kábé minden 2000 környékén született fiatal kedvenc színe volt 2017-ben a rózsaszín ezen árnyalata. Japánban pedig – miért nem vagyunk meglepve – újabb szintet lépett a cukirózsaszín: a helyi Starbucks előrukkolt egy Millenial Pink Latte nevű itallal és hát annyira Insta-pozitív, hogy ihaj:
A Latte név amúgy megtévesztő, mert a rózsaszín ital igazából egy tejhabbal felöntött gyümölcstea, tejszínhabbal a tetején. Aki eddig kóstolta, azt mondta, imádni valóan finom – és valószínűleg sok szívecskét is begyűjtöttek már online a rózsaszín latték. Alig várjuk, hogy a Fashion Street-i Starbucksban is megkóstolhassuk!