A pipás logó is kanyarodik, mondván: a gyógyulás sohasem lineáris folyamat.
A Nike Liz Beecroft pszichoterapeuta és mentális egészségügyi tanácsadó közreműködésével gondolta újra az Air Max 270 React modelljét: az “In My Feels” fantázianevű változattal a mentális betegségekkel szembeni tudatosságot kívánják erősíteni.
Ennek megfelelően került a cipő nyelvére a “have a nice day” felirat került egy virág kíséretében, a sarkán pedig az “in my feels” olvasható, de a leglátványosabb módosítás, hogy a márka ikonikus pipáját is hullámosra vették, hiszen a gyógyulás
sohasem lineáris folyamat.
Egyelőre még nem lehet tudni, hogy a mentális lépők Magyarországig is eljutnak-e – de addig is bátran szemezgethetsz a Fashion Street-i Nike üzletben a legmenőbb darabok között. És ha érdekel a Nike-pipa története, akkor erre parancsolj:
A világ egyik leghíresebb logója, amiért 35 dollárt fizettek – A Nike-pipa története – FSmag.hu
Ha van egy top ötvenje a világ leghíresebb, legfelismerhetőbb és legkarakteresebb logóinak, akkor a Nike pipája tuti, hogy közte van. Na de ki tervezte és miért kapott érte csupán 35 dollárt? Az ember elsőre azt gondolná, hogy egy ilyen ikonikus logót valamilyen Madison Street-i high-end reklámügynökség tervezett méregdrágán – a sztori azonban a Nike esetében nem ez.