Egy évvel ezelőtt még senki sem gondolta volna, hogy a sztármodellek majd saját otthonaikban állnak modellt egy-egy világmárka aktuális kampányához, de most már ez sem lehetetlen.
Jó két évvel ezelőtt újult meg a Burberry monogramja, akkoriban igazolt a céghez ugyanis Riccardo Tisci a Givenchy-háztól. Az új kreatívigazgató mindenképpen szerette volna érzékeltetni a divatvilággal, hogy a klasszikus értékeket képviselő márka háza táján is teljes erővel folyik a megújulás. Ehhez pedig a lehető leglátványosabb módot választotta, hozzányúlt a már jól ismert logóhoz és monogramhoz.
Az új monogram egymásba fonódó B és T betűkből áll (az alapító, Thomas Burberry után), narancs, fehér és arany színekben. A logó pedig éles körvonalú, sans-serif betűtípusú lett, és némi modernizáláson is átesett.
Idén nyáron pedig Kendall Jenner lett az a szerencsés, aki képviselheti a Burberry Monogram nyári kollekcióját. És ehhez még a lábát sem kellett kitennie otthonról, a képeket saját házában és medencéjében, természetes fényben fotózva készítették róla.
Na jó, a kampány kreatív imázsfilmjének elkészítéséhez azért muszáj volt elmennie a legközelebbi gördeszkapályáig, ám ott sem kellett sokáig időznie. A klipért felelős Nick Knight meglepő módon a filmekben is alkalmazott CGI-technikával készítette el az utómunkát, így generálva meglehetősen meglepő végeredményt.
Annyit még elárulunk, hogy a kampány eléggé megosztóra sikeredett, több negatív kritikát is kaptak a készítők, nem minden vásárlónak, divatrajongónak tetszett ez a fajta megújulás. Minket mindenesetre levett a lábáról!