Ah, hát ki ne emlékezne szívesen azokra a régi szép időkre, amikor csupán csak egy napot tölthettünk egy városban, aztán már mentünk is tovább? Na igen, manapság már nehezebb kivitelezni egy ilyen kis kiruccanást, de egyáltalán nem lehetetlen. Michael Kors időszakos kampányfilmjében be is bizonyítja ezt.
Ha csak 24 órád van rá, hogy megismerj egy új helyet, akkor bizony bele kell húznod, muszáj annyi nevezetességet megnézned, amennyit csak bírsz. Le kell járnod a lábad, magadba kell szívnod a város illatát, meg kell ízlelned mindent, amit csak ott készítenek és persze az sem árt, ha új ismerősöket, barátokat szerzel, hiszen végül is ezért szeretünk utazni nem?
Nos, a Michael Kors divatház új kampányfilmkészítőinek is valami ilyesmi járhatott a fejében, amikor kitalálták a koncepciót. A főszereplő pedig még mindig a világ legszebb vonásaival rendelkező Bella Hadid, akinek nem ez az első munkája Michael Kors-szal.
Ezek után ki ne szeretne eljutni a varázslatos New Orleansba? De persze a kilencvenes éveket idéző kollekcióról se feledkezzünk meg. Külön figyelmet érdemelnek a megújult utazótáskák, a patchwork farmer vagy a hosszított bőrkabát, melyeknek köszönhetően Bella úgy néz ki, mintha a Jóbarátok egyik epizódjából ugrott volna ki.
A hangulatos fotókat Corey Tenold készítette New Orleans legismertebb helyein, mint a Bourbon Street, a Café Du Monde vagy a Parkway pékség.