Az olasz fehérneműmárka őszi/téli kampányában ismét egy új módját választotta a közönség megszólításának: ebben a szezonban nem szerepel nemzetközi híresség, az idei kampány sztárja a termék maga.
Minden nő szakértője annak, hogy megtalálja a saját szépségét, és azt, hogy olyan megjelenést válasszon, mely a nőiességről alkotott elképzelését képviseli. Az idei kollekció gazdag választéka tökéletesen kiszolgálja az ízlések és a trendek széles skáláját, így lehetővé téve a nők számára, hogy megtalálják a kedvenc melltartóikat, alsókat, pántos felsőket és még sok mást. Éppen ezért most nem hírességek mutatják be a termékeket, és a modellfotókon sem a nőkön, hanem a fehérneműkön van a hangsúly, hogy a mondanivaló valóban célba érjen.
De ezúttal nem úgy, mint a 2007-es kampányban, amelyben a gyönyörű Monica Bellucci játszotta el a kisfilm összes női szerepét. A szenvedélytől fűtött videó mondanivalója akkor az volt, hogy ahány identitása csak lehet egy nőnek, a márka kínálatában mindegyik számára megtalálja a tökéletes fehérneműt.
Nos, mindez a mai napig nem változott, sőt, az utóbbi években egyre csak bővül a termékkínálat, ami a fazonokat és az anyagokat egyaránt illeti. Az idei gazdag és kifinomult kollekciót is úgy tervezték, hogy minden vásárló igényét kielégítse, és amelynek világos és konkrét üzenete:
A szépség belőled fakad.”
A csodaszép fehérneműket megtaláljátok a Fashion Street Intimissimi üzletében!
A H&M őszi-téli Studio kollekcióját David Bowie inspirálta – FashionStreetOnline.hu
A H&M idei őszi-téli Studio kollekciójának fantázianeve a „Kifinomult lázadó” lett, és azok inspirálták, akiknek a stílusa éppoly merész, mint a viselkedésük. Például David Bowie. A kollekcióhoz inspirációul szolgált a 19. századi író, Violet Paget (írói nevén Vernon Lee) és az ő firenzei rezidenciája, amely tökéletesen jellemzi a szélsőségesen merész stílust.