A Valentin-napi kampányok hatása alatt ragadva akadt meg a szemünk a Massimo Dutti legújabb fotósorozatán, amely hús-vér emberek valós érzelmeit bemutatva hirdeti a szerelmet, érezzék azt a társuk, a művészetük, vagy a munkájuk iránt!
Mióta tavaly márciusban felültötte a fejét a vírus, a divatvilág két, egymással radikálisan ellentétes módon reagált a jelenségre: reneszánszát éli az eszképizmus, a valóságtól való teljes elrugaszkodás és mesevilágokba menekülés, ugyanakkor egyre gyakoribb az igény a valódi emberek valódi történeteinek realista – akár naturalista – ábrázolására is. Elég, ha a Gucci és a Burberry otthon fotózott kampányaira, vagy a Zara Home kutyás-gazdis kollekciófotózására gondolunk. Ez utóbbi irányvonalat képviseli a Massimo Dutti is.
Négy ember – három szerelem. Charlotte, a bőrdíszműves és Marin, a művészeti vezető három évvel ezelőtt találkozott Párizsban, és azóta művészetük szerelmükön keresztül fonódott össze. Filmbe illő kapcsolatuk elevenedik meg Quentin de Briey kamerája előtt a Massimo Dutti legújabb kampányában, amelyben a szerelmeseken kívül további két művész mesél a munkája iránt érzett inspiráló szenvedélyről.
A gyönyörűen fényképezett, szívhez és lélekhez szóló kampánytól meg is jött a kedvünk, hogy körülnézzünk Fashion Street-i Massimo Duttiban!