Justin Bieber ifjú arája a szuperszexi Versace kampány után ezúttal az olasz tornacipőmárka nagykövete lett.
The timeless elegance, vagyis Időtlen elegancia – szól a Superga tavaszi kampánycíme, ami egy kicsit ugyan szokatlan az elsősorban sportos vonalat képviselő street style márkától, de az olaszok nyilván tudják, miről beszélnek, ha divatról van szó. A kollekció arca pedig egy olyan híresség, aki mindennapi szettjeivel már évek óta a divatpaparazzók kedvence, hiszen tökéletes esztétikummal keveri a trash, a casual és a high-fashion darabokat. Vagyis Hailey Rhode Bieber.
Hailey Bieber kifogástalan stílusa mellett környezetvédelmi elkötelezettsége szempontjából is ideális választásnak bizonyult, hiszen a Superga amellett, hogy az olaszoknál népcipőnek számít, élen jár a fenntarthatóságban is. A műanyag tornacsukák ugyanis ne tévesszenek meg senkit: a 110 éves múltra visszatekintő brand már a kezdetektől vulkanikus gumiból és pamutból készítette a lábbeliket, és azóta is folyamatos a törekvés az organikus termékek előllítására. Mert a szépség ugye nem minden!
A színésznő elmondta, nagyon büsze a felkérésre, hiszen egyrészt tökéletesen tud azonosulni a márka értékeivel, mint amilyen az időtlen stílus, másrészt szerinte a Superga szinonímája az olasz életérzésnek, stílusnak és értékeknek. Nem mellesleg csodaszép emlékek fűzik az országhoz, hiszen 2018-ban kötött házasságuk után Itália volt a nászútjuk egyik állomása Justin Bieberrel.
A laza, vidám és szexi kampányfotókat New Yorkban készítették, amelyeken Hailey a márka legklasszikusabbnak számító cipőit viseli, mint a fehér 2750-es, a magasszárú Alpina, vagy a jelenlegi legnagyobb sláger, a magasított talpú 2790-es. A kollekció darabjai már elérhetőek online.
(Fotók: © SUPERGA)