×

A város után irány a természet!

ENGLISH VERSION IS AVAILABLE
by
2021. 09. 22.

Míg nyár végén egy kifejezetten városi kollekciót dobott piacra a Massimo Dutti, addig szeptember közepére máris itt van a legújabb, igazán őszi kampány, amely a várost maga mögött hagyva már inkább a természetbe invitál.

Join Life – ez a szlogenje a Massimo Dutti szezononként megjelenő környezetbarát és fenntartható vonalának, amit a kollekció képanyaga is hűen reprezentál. És nemcsak azért, mert a női kollekció alapszínei a zöld és a krémszín különböző változatai, hanem mert mind a női, mind a férfi kollekció kampányának egyenértékű szereplője maga a természet is.

Apropó, zöld! Valószínűleg a tavalyi pandémiás bezártság és természetbe vágyás eredményeképpen, de a 2021-es évet abszolút vitte a zöld. Míg tavasszal és nyáron az árnyalat pasztellváltozataiba bújhattunk, addig az ősz egyértelműen a khaki, az olíva és a fűzöld szezonja. Persze ez télen sem lesz ez másként, úgyhogy ne fukarkodjunk az őszi ruhatárunk frissítésekor a legtermészetközelibb színnel!

Kezdjük a női vonallal: az editorial tehát főként a krém (panna – a főszerk!) és a khaki összjátékát helyezi előtérbe egy icipici szafaris beütéssel, de találhatunk fekete, bézs barna és rozsdaszínű darabokat is. A Massimo Duttitól ez egyébként már valódi színkavalkádnak számít.

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Az inspirációforrásnak sem utolsó képeket egyébként Dan Martensen fotós jegyzi, modellnek pedig az extra természetes szépségű és egyre ismertebb Rebecca Longendyke állt.

A képek végiglapozgatása után térjünk is át férfi kollekcióra, mert bár közel sem sikerült annyira izgalmasra, mint  a női, azért kötelezőből érdemes egy pillantást vetnünk a videóra és fotókra is.

A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

A férfi vonal esetében az oktatófilm számba menő videó határozottan jobban sikerült, mint maguk a fotók, de persze egy egészen másfajta hangulathoz másfajta képek is dukálnak. Míg a női kollekció bemutatása közben elmerülhettünk a természet apró csodáiban és szépségében (amitől egyből meg is jön a kedvünk a vásárláshoz), addig a férfiaknak szánt darabok köré épített kisfilm inkább baljóslatú, és megnézése egészen másfajta okokból sarkall vásárlásra, nem utolsó sorban természetvédelemre. Továbbá az összeállítások láttán sem fog senki őrülten a Fashion Street-i (hova máshova?) Massimo Duttiba rohanni, de az annyira aktuáltrend-mentes, örökké hordható és ezáltal fenntartható alapdarabok feliratú szekrénybe van mit pakolni belőlük. És hát, szépek a gleccserek.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás