×

Mit tud egy 1300 dolláros esernyő? Megvéd az esőtől, ahogyan csak a Gucci tud (vagyis egyáltalán nem véd meg az esőtől…)

ENGLISH VERSION IS AVAILABLE
by
2022. 05. 25.

Nemhogy minden hónapra, mostanában minden hétre jut egy világra szóló kapszulakollekció, ami rendesen felborzolja a divatrajongók kedélyeit. A legutóbbi egyértelműen az Adidas x Gucci retró ihletésű együttműködése, amely a sportos ruhák mellett egy sor aranyat érő kiegészítőt is tartalmaz.

Javában tombol a nyolcvanas évek iránti őrület, ezt már több platformon észrevehettük, legyen szó filmekről vagy divatról, nem beszélve a kettő egyvelegéről! A nyári kampányok közül e heti kedvencünk a francia Casablanca márka Micsoda nő! ihletésű kollekciója, amiért mind a fotók, mind a rucik miatt teljesen odavagyunk!

Alig tudtuk fékezni az izgalmakat az Adidas és a Gucci egyesülésének hallatán, mert bár az olasz luxusház tavalyi, The North Face-szel való együttműködése sem volt semmi, de azért az Adidas mégiscsak a legnagyobb ikon a saját kategóriáján belül. Alessandro Michele pedig jól tudja, mitől döglik a légy. A jelenleg az egész világon tomboló, régi szép időket visszasíró kollektív nosztalgia úgy látszik, benne is érlelődik, a kollaboráció apropóján pedig ki is élhette magát rendesen. A kreatív zseni egy archív katalógusok által ihletett képsorozatot képzelt el, amelyben a modellek szabadidőruhában pózolnak az élénk hátterek előtt. A konfekciódarabok a két ikonikus márka nyilvánvaló keverékei, egyik sem feltűnőbb a másiknál, ezért a sportos alapdarabokat és szabadidőruhákat az Adidas és Gucci újrakódolt emblémái egyaránt díszítik. A ready-to-wear kollekcióban tréningruhák, ingek, rövidnadrágok, női joggerek, trapéznacik és férfi bowlingingek is helyet kaptak, amelyek – nyilván – együtt és külön is ugyanolyan hitelességgel viselhetők.

Kedvenc részletünk a pulcsik és pólók ujján végigfutó brand identity, ami az egyik karon az Adidas jól ismert, három csíkjában, a másikon pedig a Gucci piros és zöld színkeverékében nyilvánul meg, de a GG monogramhálóval futtatott tornacipő sem egyszerű, amit az Adidas csukott szemmel is felismerhető csíkjai zavarnak össze.

És ami a kiegészítőket illeti… Nem lehet betelni a gyönyörű hibridtáskákkal, amelyeken az Adidas Trefoil és a GG monogram élénk, energikus nyomatai díszelegnek, egyszerre erősítve a két márka örökségét, és persze nem lehet szó nélkül elmenni a legnagyobb geg mellett sem. Az esernyő, ami valószínűleg tényleg a legszebb, amit valaha láttunk, és amin nem kevesebb, mint egy 1290 dolláros árcédula lóg, funkcióját tekintve teljesen használhatatlan, hiszen még a weboldalon is felhívják a figyelmet arra, hogy a termék nem vízálló, vagyis maximum napfényvédelemre és dekorációs célra szolgál. Értjük, high fashion, de ha már egyszer esernyő, nem fért volna bele egy vízhatlan anyag a büdzsébe?

CREDITS

Creative Director: Alessandro Michele

Art Director: Christopher Simmonds

Photographer: Carlijn Jacobs

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás