Világszerte minden év októbere a mellrák elleni küzdelem hónapja, a Pink Október névre keresztelt mozgalom időszaka, amelyhez egyre több brand is csatlakozik, hogy valamilyen formában támogasák azokat a kiválasztott lokális szervezeteket, amelyek a betegség elleni küzdelemre hívják fel a figyelmet. Ezekhez csatlakozott most az olasz fehérneműbrand, az Intimissimi is.
1985 októberében az American Cancer Society és egy mellrák-ellenes hatóanyagokat fejlesztő gyógyszercég partneri együttműködéséből született az NBCAM (National Breast Cancer Awareness Month) nevű kezdeményezés, amely világszerte hívja fel a figyelmet a mellrák elleni küzdelemre. A kezdeményezéshez számos szervezet csatlakozott azzal a céllal, hogy a lehető legtöbb embernek segítsen a mellrák tüneteit időben felismerni, valamint a betegség útján is támaszt nyújtani az érintetteknek. Magyarországon ez a betegség nagyjából 9000 embert érint évente, ezért rendkívül fontos a rendszeres szűréseken való részvétel. A mellrák nem csak női betegség, a férfiaknál is előfordulhat, így nekik is fontos odafigyelni a megelőzésre. Az Intimissimi évek óta elhivatott részvevője a Pink October mozgalomnak nemzetközi szinten, amelynek keretein belül számos országban támogatott már lokál szervezeteket, amelyek a mellrák elleni küzdelemben tevékenykednek.
A márka legikonikusabb termékei a melltartók, azonban fontos információ, hogy a cég nem forgalmaz specifikus, a mellrákkal érintett nőkre tervezett darabokat. Az Intimissimi célja a Pink October mozgalomban való részvétellel inkább a figyelemfelhívás a mellrák időben való felismerése érdekében történő vizsgálatok elvégzésére.
2022 októberében a magyarországi Intimissimi is csatlakozott az októberi mozgalomhoz, melynek keretein belül a cég minden melltartó eladásával 500 Ft-tal támogatja az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen Egyesületet. A kezdeményezés az Intimissimi összes magyarországi üzletében, illetve online vásárlás esetén is érvényes – a legújabb kollekciót elnézve lesz miből válogatni!
Fotók ©Intimissimi