Hunter Schafer, Bella Hadid, Emma Chamberlain– avagy sorozatszínészek, szupermodellek és influenszerek, mint a beauty szektor hírnökei. És még sokan mások.
Az új szezonnal ismét elmerülhetünk a lenyűgöző kampányok világában, a divat mellett pedig a szépségipar is tartogat ilyenkor meglepetéseket. Hiszen az, hogy melyik világmárka kivel köt szerződést, kivel képviselteti magát, a brand értékrendszerét és identitását, egy nagyon fontos döntés. Vannak, akik ragaszkodnak a jól bevált arcaikhoz, függetlenül attól, mekkora a jelenlegi hype körülöttük, és persze vannak, akik nem engednek abból, hogy valaki olyat válasszanak, akinek a népszerűségi indexe a legaktuálisabban szökjön minimum az egekbe. És bár elnézve a felhozatalt a legtöbb arc még a harminctól is jó messze van, az imidzsüknek hála mégis képesek túlmutatni a puszta esztétikán. Mert üzeneteket közvetítenek, történeteket mesélnek, inspirálóak, a tehetség és az önbizalom szimbólumai. Olyan arcok és személyiségek, akikben magunkra ismerhetünk, ha nem a korra fókuszálunk.
Hunter Schafer az erőteljes, szabad és (szó szerint) határtalan nőiesség szimbóluma a Mugler Angel új arcaként. A mindössze 24 éves transznemű színésznőt nyilván senkinek nem kell bemutatni az Euphoria óta: egy rendkívül tehetséges, feltörekvő sztár, akinek rajongótábora a Z generációt és az ezredfordulósokat is magában foglalja.
Egy újabb Eufória-baba, aki jelenleg az egyik legsokoldalúbb és legvonzóbb a fiatal színésznők között. Sydney Sweeney a MY WAY szellemiségének tökéletes megtestesítője: a szabad, mégis mély nőiesség eszméje – Giorgio Armani szerint. Az olasz fotós, Dario Catellani és a német rendező, Jonas Lindstroem új kampánya meghívás arra, hogy kövessük a saját utunkat, és ezt az élményt Sydney szemén keresztül éljük át.
Emma Chamberlain, a Z generáció arca és digitális veterán, nemcsak a Lancôme globális nagykövete, hanem a márka első „Hogyan mondod franciául a szépséget” című websorozatának sztárja is, amelyben az önképről és a hitelességről fog beszélni. A cél a szépség pozitív és erőteljes eszméjének népszerűsítése, amely a fogyasztók új generációját arra vezetheti, hogy kívül-belül ragyogjanak, megtanulva, hogyan mutassák meg magukat és hitelességüket a legjobban. Wow.
A Chanel megtalálta a tökéletes arcot a Coco Mademoiselle új korszakának megtestesítésére. Whitney Peak, a 20 éves kanadai színésznő a Gossip Girl sorozat rebootjának egyik főszereplője, aki az amerikai piacon már tavaly óta a francia divatház egyik nagykövete.
A tehetséges mexikói színésznő és énekesnő, Melissa Barrera a Clinique első globális latin nagykövete, aki az új Even Better kampány főszereplője.
Bella Hadid olyan múzsákhoz csatlakozott, mint Kate Moss, Lily James, Michaela Jae Rodriguez, Jourdan Dunn és Han So Hee. Charlotte kreativitásának és tapasztalatának, valamint Bella érzékenységének és befolyásának kombinációjával a márka egy új szépségápolási korszakra készül.
Borítókép ©Mugler