Minden szezonban sorra vesszük, hogy a legmenőbb divatházak hogyan és legfőképp kivel elevenítik fel, amit korábban a kifutókra álmodtak. Következzenek az idei tavasz legcoolabb kampányai!
2023 Anne Hathaway évének ígérkezik. A múlt hónapban megerősítették, hogy a 40 éves színésznő lesz a Mother Mary című melodráma főszereplője, amely egy popénekesnő és egy divattervező kapcsolatát vizsgálja. Most pedig egy újabb lenyűgöző projekttel bővítette hosszú önéletrajzát: ő lett a Versace új Icons kollekciójának kampányarca, de még milyen kampányé! A Mert Alaş és Marcus Piggott által készített képeken Hathaway olyan kulcsfontosságú Versace-darabokban látható, mint a strukturált fűző, csillogó miniszoknya és egy fekete trikóruha – a Vogue szerint ezt a dizájnt a ’96 tavaszi Atelier Versace kollekció ihlette. Imádjuk!
Irina Shaykot Juergen Teller fotózta a Vivienne Westwood 2023-as tavaszi/nyári kampányában, amely az egyéni kifejezésmód szépségét ünnepli. Andreas Kronthaler tervezőt Katherine Rundell, különösen a „Super-Infinite – The Transformations of John Donne” című műve inspirálta, hogy újragondolja a néhai tervezőzseni jellegzetes stílusát. A merész színek és minták, valamint a sötét hátterekbe helyezett markáns sziluettek az angol reneszánsz letűnt korszakát idézik meg egy új, modern fényben.
Többek között… A Prada SS23-as kampánya Prada-karaktereket és Prada-történeteket testesít meg, és Nicolas Winding: Refn Touch of Crude című filmjével indul. Az érzelmi összetettség témáin, az alternatív perspektívák párhuzamain és paradoxonain keresztül Raf Simons és Miuccia Prada női és férfi kollekciói a végtelen reflexiók kontinuumaként helyezkednek el. Mindezt egy azonnali visszhangot kiváltó és nemzetközi hírnévvel rendelkező arcokból álló szereplőgárdával:
Vincent Cassel, Jaehyun Jeong, Louis Partridge, Hunter Schafer és Letitia Wright színészekkel, valamint Guinevere van Seenus és Rachel Williams modellekkel képviselve a Prada-életérzést.
A David Sims által fényképezett kampányt a vintage hollywoodi és európai filmek stílusa befolyásolja, miközben egy megíratlan történet felvillanását láthatjuk, amely különböző életek különböző nézőpontjai között bontakozik ki.
A Bottega Veneta SS23-as kampánya Matthieu Blazy második kollekcióját helyezi reflektorfénybe, amelynek koncepciója az „utazás a múzsához,. A kampány középpontjában Kate Moss mellett a divatház nemrég megjelent Andiamo táskája áll.
A Proenza Schouler 2023-as tavaszi-nyári kollekciója az energia, az öröm, valamint a tapintható és érzéki elemek kavalkádjának ünnepe, amelyek élvezetessé teszik az életet. Kendall Jenner, Selena Forrest és az énekesnő, Arca áll a kampány élén, amely különböző tapintható textúrákat mutat be, köztük elasztikus frottír tweedet, fényes techno bőrt, formázott csipkét és kézi horgolást. A táskák fontosságának jegyében a kollekció bemutatja a Bar Bag darabot is, amely hordható válltáskaként, clutch-nak hajtogatva és persze a közkedvelt crossbodyként is.
A Givenchy 2023-as tavaszi/nyári kollekciója a városi kényelmet és a Matthew M. Williams által megvalósított, a divatház szabászati örökségének kortárs értelmezését ötvözi. Az eredmény egy lenyűgöző és pazar műalkotás. A Gigi Hadid, Selena Forrest és Luna Passos modellek főszereplésével készült kampány, amelyet Heji Shin fotózott, egyszerre fejezi ki az erőt és a csillogást a nagyszerűséget sugárzó, szemet gyönyörködtető képekkel.
A Roberto Cavalli 2023-as tavaszi/nyári kollekciójában a legyőzhetetlen energia találkozik az elmaradhatatlan csillogással. A kampány egy vibráló manifesztum, amely a Cavalli-nőt ünnepli Fausto Puglisi kreatív víziója alatt. Egy nőt, aki szabad, egyedi és különleges. A Johnny Dufort lencséje által megörökített kampányképek lopott pillanatokból és érzékelhető mozdulatokból állnak, Saskia De Brauw főszereplésével.